Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BLK schreef:Somebitch schreef:Verder vind ik je wel te jong om seks te hebben..
Ja daar verschillen de meningen dan overSorry..
Verder is er bij mij inderdaad geen vader meer in het gezin. En nogmaals ik heb het er al een aantal keren écht goed met me moeder over gehad maar ze blijft bij haar standpunt.
Inderdaad is het misschien wel niet slim om het achter haar rug om te doen, ben ik het mee eens. Maar ja.. om straks met een kindje in mijn buik te zitten, je weet maar nooit, is nog véél erger..
BLK schreef:Als ik zeg dat ik sex wil met mijn vriend dan gaat ze compleet door het lint! Dan mag hij zowiezo niet meer mee op vakantie en dan weet ik zeker dat ik niet normaal meer met hem alleen boven mag/kan zijn..
Niekoezz schreef:Je kunt naar de huisarts gaan voor de pil, daar hoeven je ouders niks vanaf te weten. Als je hem elke 3 maanden zelf gaat ophalen bij de apotheek krijg je ook geen rekening.
xKatleentjex schreef:Te jong om de pil te nemen of om sex te hebben?
In het geval van het eerste zal ik eens contact opnemen met een huisarts om te vragen als je ècht de jong bent. Ik ben geen dokter en weet niet zeker als het op 14-jarige leeftijd echt slecht is. Als die zegt dat het echt geen probleem is om op die leeftijd hem te slikken voor je maagkrampen en onregelmatigheid dan zal i mams toch nog eens een keertje hierover aanspreken.
Misschien ook een optie om het achter de rug van je moeder te doen, maar houdt er dan wel rekening mee dat àls je moeder je betrapt je hélemaal niet jarig bent en ze je misschien helemaal niet meer vertrouwd dan.
Anthea schreef:Vraag me af of een 14 jarige daar wel het geld voor heeft.