geneog leuke kapsels maar krijg het niet voor elkaar !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mywayzidane

Re: geneog leuke kapsels maar krijg het niet voor elkaar !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:05

Jasia schreef:
HER NOG IEMAND Doei!

Ik krijg ook altijd pijpenkrullen als het wat langer is! En toch wil ik weer lang haar proberen Nagelbijten / Gniffelen ..
Stijltang werkt bij mij niet, daar is het te dik voor! Nagelbijten / Gniffelen
Na een uurtje is het uitgewerkt terwijl ik er dan 2 uur mee bezig ben ofzo, haha!

Ik heb zelf ook heel dik haar. Collega's vinden het ook altijd verschrikkelijk om mij te knippen Haha! :p . maar als je een goede steiltang hebt krijg je alles fatsoenlijk recht. Ik heb zelf een steiltang die 220 graden word en dan blijft het echt een paar dagen steil (en dat met bandhaar). je moet alleen n steiltang hebben die goed warm word en de juiste producten erin....

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:42

Die met keramische platen ofzo..? (of wat was het woord, haha..)

Maar eigenlijk ben ik daar te lui voor Bloos .. Wil gewoon hup hup borstel erdoor en laat maar hangen Tong uitsteken
Maar dan wel leuk zeg maar Nagelbijten / Gniffelen

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:47

mywayzidane schreef:
=
@ rosalie: ik denk dat jou haar te zwaar is om weer te gaan krullen misschien is het een optie om je haar lichtjes in lagen te laten knippen dan ben je een beetje van de zwaarte af en dan een krulcreme of iets in je handdoek droge haar en dan je haar op je kop met een diffuser drogen (dat is zo'n ding met die grote knoppen)

dankjewel Lachen

maar mijn haar is heel erg dun, volgens mij het ik niet echt zwaar haar ofzo,
mijn idee was ook om het in laagjes te knippen, zodat het ook wat voller lijkt zeg maar.
maar een diffuser ? daar heb ik echt nog nooooooooit van gehoord, waar kan ik dat krijgen & hoe duur ?

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:11

Haha, leuk om te lezen dat er meer mensen zijn met "mijn" probleem. Op zich geef ik er allemaal niet zoveel om, maar zo nu en dan is een leuk kapseltje wel genieten. Alleen als ik bij de kapper ben geweest denk ik meestal "mwoa, dit is best leuk". Maar vervolgens lukt het mijzelf dan dus niet meer! Gevolg, ik heb al 100 jaar hetzelfde kapsel. Ooit een keer wat blond erin gewerkt, maar niemand zag het. Dus nog meer blond erin gewerkt, maar nog steeds niet zichtbaar blijkbaar. Verder heb ik het maar opgegeven. Zat laatst nog te denken dat ik wel eens wat anders moet, maar ik zou dus echt niet weten wat voor iets!

Edit: heb net even op Google gekeken en een steiltang haalt inderdaad 220 graden, nooooit geweten! Ik zou dan eerder denken dat je geroosterd haar hebt in plaats van gesteild. Maar misschien kun je er ook wel een hamburger tussenstoppen. Haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:23

ik heb de oplossing, kort knippen Haha!
ik had lang haar tot op men kont, dan verkort naar behabandje, dan schouderlente, dan kinlenge, dan schuin kapseltje erin, en het kortste (en mooiste in mijn ogen Haha!) was +- 3 cm (en dan uiteraard warrig gezet)
heb al veel kapsels gehad, zowel recht als in laagjes, assymetrisch, vanvoren kinlengte, vanachter 5 cm en rechtgezet, helemaal kort met schuine pony
momenteel ben ik het weer wat langer aan het laten worden, en wordt het bovenste gedeelte wat langer, en de achterkant en zijkanten vrij kort.
maar helaas zit ik nu in de tussenfase, waardoor er ook niet veel meer te doen valt met men haar ...

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 00:53

zoek even op google naar een afbeelding van een diffuser/fohn's. het zijn eigenlijk een soort vaan harde vingers zeg maar. Bij ons in de groothandel zijn ze € 8,95 en daar zit aan de binnenkant een veer in zodat hij op elke fohn past.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:58