Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
twistermahoi schreef:blagh ik met volgende week naar de schoolarts/dokter en daar gaan ze aan de hand van lengtes ouders jou maat meten.
Dioxide schreef:Je spieren kun je langer maken door te stretchen ja, maar je wordt daar zelf niet langer door (mijn eigen ervaringen iig). Anders zou je nl je hele gewricht uit elkaar gaan trekken..
XjolitaX schreef:Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn
LF_xx_D schreef:Ik was op de sportschool met een vriendin Pilates aan het doen, toen die instructrice tegen mijn vriendin zei dat ze een erg korte bovenbeenspier ofzo had. Toen zei ze: "Maar daar kan aan gewerkt worden!"
Misschien dat het dus wel kan of is het een hele stomme conclusie?
khirshanta schreef:maar om je een beetje op het rechte pad te zetten: meiden schieten over het algemeen pas vanag hun 16e in hun laatste groeispurt.
bk_lover schreef:ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S
Welshcobfan schreef:Na de eerste menstruatie groeit een meisje nog slechts enkele centimeters.
bron:
http://www.erfelijkheid.nl/zena/groei1.php
dus zo'n onzin is dat niet