Oefeningen voor langer worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: Oefeningen voor langer worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:10

hehe betaal jij het???
nee geintje...!
tja nou ja ik hoef het ook niet te weten, maar school moet weer zo nodig elk kindje laten testen enzo...!!!!!!!!
haha sorry beetje off-topic

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:12

twistermahoi schreef:
blagh ik met volgende week naar de schoolarts/dokter en daar gaan ze aan de hand van lengtes ouders jou maat meten.

Volgens die handfoto's zou ik op mijn 18e maximaal 1.73 zijn (pap is 2m, moeder 1.60m); inmiddels ben ik ruim 1.85. Die rontgenfoto's zijn een leuke indicatie, maar het is nogsteeds geen waarzeggen. Altijd al groot geweest trouwens..

Het enige wat je echt kan doen om langer te lijken is rechtop staan (actief staan), en hakken + verticale strepen dragen. Operaties enzo is misschien een hype in het oosten, maar vergeet niet dat het een aanslag op je lichaam is. Strechen van je spieren zorgt er niet voor dat je langer wordt, maar daarentegen kunnen verkrampte rug- en nekspieren er voor zorgen dat je "kleiner" bent (omdat je krom staat dan).

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:16

Een röntgenfoto van je hand is toch niet zo duur Bloos ? Ik dacht eigenlijk dat dat wel vergoed word?

Maar ik hoor nu dat die handfoto niet voor iedereen werkt Nagelbijten / Gniffelen bij mij klopte het wel Ja

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:23

Ik was op de sportschool met een vriendin Pilates aan het doen, toen die instructrice tegen mijn vriendin zei dat ze een erg korte bovenbeenspier ofzo had. Toen zei ze: "Maar daar kan aan gewerkt worden!"

Misschien dat het dus wel kan of is het een hele stomme conclusie? Clown

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:25

Je spieren kun je langer maken door te stretchen ja, maar je wordt daar zelf niet langer door (mijn eigen ervaringen iig). Anders zou je nl je hele gewricht uit elkaar gaan trekken..

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:26

Dioxide schreef:
Je spieren kun je langer maken door te stretchen ja, maar je wordt daar zelf niet langer door (mijn eigen ervaringen iig). Anders zou je nl je hele gewricht uit elkaar gaan trekken..

Oh dan denk ik dus te simpel. Ik dacht: misschien hebben je botten wel mee groeiruimte als je spieren langer worden. Pling

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:35

Ik geloof dat het meer is dat ze dan leniger word? Omdat die spier langer is kan ze verder doorbuigen of strekken?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:58

Je zou het bijna gaan geloven... Knipoog
Ik ben ook niet tevreden met mijn 16 jaar en 1.63, terwijl werd gezegd dat ik tussen de 1.68 en 1.72 zou worden, maar ik denk niet dat deze methoden je echt zullen helpen in het groeien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:29

Meer schoppen onder je kont zeggen mensen altijd tegen mij Clown

en nee: het werkt niet Clown

Je kunt alleen langer worden door je botten door te zagen en op te rekken met zo'n ijzerwerk. Kun je max. 10 centimeter mee winnen.
ik ben 22 en 1.65. Ik vind het prima Clown ik heb een lange jongen uitgezocht om dingen te pakken waar ik niet bij kan Nagelbijten / Gniffelen

Ik was overigens al uitgegroeid op mijn 14de...
Als je eenmaal ongesteld bent geworden, ben je binnen 2 jaar uitgegroeid. (dan maken je hersenen geen groeihormoon meer aan)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:35

Zo'n foto had het ook fout bij mij. Maar goed, opgevoed met flink wat skuppen onder de kont, in de kast hangen en héél véél kunstmest.

Misschien moet ik ook maar eens een soort 'sonja bakker' worden voor mensen die langer willen worden. Twee centimeter in een week erbij!

'vandaag het speciale recept met de mest van een bekende bouwketen!'

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 04:53

Klein zijn is leuk. Jongens vinden het vaak schattig Haha! En altijd een reden om ergens hulp bij te krijgen Haha! ' Ja ik kan er niet bij' ROFL

Ik ben zelf ook best klein. Bijna 22 jaar, net 1.65 of zo, geloof ik Huilen van het lachen

Nadeel is dat het meteen opvalt als je wat dikker wordt oid Boos! Dus dat je moet je wel weer streng in de gaten houden..

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 12:37

1.68 is een hele mooie lengte hoor, vooral als je nog zo jong bent, want meestal groei je tot je 18de zo'n beetje (de een wat meer en langer dan de ander).

Verder ben ik 1.70m en al 20 jaar, maar toch zie je vaak dat mannen wat kleinere vrouwen fijner en sexier vinden dan hele lenge, niet omdat ze dan niet sexie zijn, maar een man is vaak liever groter dan een vrouw Tong uitsteken

mijn vriend en ik schelen echt niks, misschien een cm en als ik dan hakken aan heb kom ik boven hem uit, echt fijn vind ie dat niet whahahaha

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:21

XjolitaX schreef:
Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn Nagelbijten / Gniffelen

Een vriendin van mij heeft een soortgelijke operatie gehad Clown. Maar haar ene been was tien cm korter dan haar andere, waardoor ze haar jonge jaren altijd met krukken heeft gelopen (met gevolg dat haar ene been gigantisch gespierd is, andere been is amper meer dan vel over been).
Ik geloof dat haar been op twee plaatsen gebroken werd, waarna er schroeven en platen werden ingezet. Om de zoveel tijd werd het been dan weer een beetje 'opgerekt'. Nadeel is dat ze hier wel enorme littekens aan overgehouden heeft.. Groooote voordeel is dat ze (min of meer) normaal gaan wandelen en zelfs lopen!

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:32

Oeh dan wil ik oefeningen om te krimpen! Clown
Ben 1.90m.... is ook niet altijd leuk maar ik kan mij voorstellen dat als je 1.50mtr bent je ook niet altijd even gelukkig bent.
Zo'n handfoto kan inderdaad uitkomst bieden, is bij mij ook gedaan en daarmee bekijken ze de botrijpheid, bij mij was die 1.5 jr verder en dus eerder uitgegroeid. Maar ongesteld zijn heeft er inderdaad ook mee te maken.

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 18:45

Bedankt voor alle reacties Lachen!

De reden dat ik langer wil worden is omdat ik met modellenwerk bezig ben, en daarvoor moet ik toch wel 1.72 zijn eigenlijk. Ik ben nu dus 1.68, en ik vond dit op internet dus ik dacht nou heeel misschien. Tong uitsteken

Ongesteldheid heeft idd er niks mee te maken, dan zou ik al 2 jaar niet meer groeien en ik ben zeker wel wat gegroeit.
Benen breken zou ik nooit doen, zo wanhopig ben ik niet en dat zou ik er niet voor over hebben, heb dat ook op tv gezien en het lijkt me verschrikkelijk!

En ik denk dat ik zo'n handfoto ook maar ga laten doen, hopen dat daar iets leuks uit komt haha, hoewel zo te horen het niet altijd klopt..
Verder snap ik het als sommige mensen dneken van huh ze heeft toch een mooie lengte ik zou willen dat ik die lengte had, ik ben er ook niet ongelukkig door ik zou gewoon wat langer willen zijn Tong uitsteken!

Bedankt iig!

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 18:46

LF_xx_D schreef:
Ik was op de sportschool met een vriendin Pilates aan het doen, toen die instructrice tegen mijn vriendin zei dat ze een erg korte bovenbeenspier ofzo had. Toen zei ze: "Maar daar kan aan gewerkt worden!"

Misschien dat het dus wel kan of is het een hele stomme conclusie? Clown

Ik doe ook pilates met een dvdtje Clown en daar staat op de achterkant dat je er langer van word en een sterker van lichaam van krijgt dus

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:54

Meid ik zou zeggen je bent jong dus wacht lekker af, toen ik 15 was was ik ongeveer 1.70/1.75 En ik had me groeispurt dus al gehad en was ook ongesteld.
Nu 3 jaar later.... 1.92 Schijnheilig
Nu is dat natuurlijk wel een beetje vreemd ik bedoel.. ben een beetje raar Huilen van het lachen
maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat je die 1.72/1.75 best nog gaat halen Ja

edit: heej jou ken ik van kamp Tong uitsteken

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:00

gewoon wat geduld proberen te hebben is moeilijk Tong uitsteken
artsen zeiden altijd dat ik krap 1.60 zou worden Clown
met een vader van 1.87 en een moeder van 1.71 (geloofde me ma ook al niet)
en moet je me nu zien bijna 1.80(1.78 om persies te zijn ) Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:05

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:09

Rontgen foto wordt alleen vergoed als het om medische redenen is, niet om voor de lol te kijken hoe lang je gaat worden Tong uitsteken

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:10

khirshanta schreef:
maar om je een beetje op het rechte pad te zetten: meiden schieten over het algemeen pas vanag hun 16e in hun laatste groeispurt.

Nooo, ik ben nu al ruim 180, straks moet ik echt bukken voor de deurstijl Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:11

bk_lover schreef:
ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S

Ik word zondag 15 en ik ben 1,56... En ik ben al vanaf m'n 10e ongesteld dus veel groei ik ook niet meer. Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-03-08 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:12

Ehh bij jongens begint de groeispurt later in de puberteit, dus rond hun 16de... meiden al veel eerder, aan het begin (dus rond 13-14). zie je ook wel in klassen: meiden zijn in de brugklas vaak langer dan de jongens.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:16

Wil je wat centimeters van mij? Ben 1.78 dus kan wel ietsie af hoor hahaha. Verder ben ik wel tevreden over mijn lengte eigenlijk. Haha!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:18

Welshcobfan schreef:
Na de eerste menstruatie groeit een meisje nog slechts enkele centimeters.

bron:
http://www.erfelijkheid.nl/zena/groei1.php

dus zo'n onzin is dat niet Knipoog

hoeft niet, ik moest foto laten maken toen bleek dat ik met een 'tweede' groeispurt begon. En toen was ik al 2 jaar ongesteld. Vind 15 cm toch niet slechts enkele centimeters Nagelbijten / Gniffelen
dat zal vast wel weer ver buiten het gemiddelde liggen.
maar ik ben zoiezo al vreemd dus dit kon er nog wel bij Clown

Unfaithfull: zo lang is 1.78 toch niet? Bloos