mijn haar knoopt vreselijk, iemand tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: mijn haar knoopt vreselijk, iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:34

Glad en stijl van Andrelon nemen.. Daarmee gaat je haar niet klitten, had er zelf ook altijd last van..

Eerst nam ik altijd de shampoo's voor antiklit maar deze werkt ook goed. *LOL*

Nooit geen 1 klit na het wassen. Lachen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 20:37

Zo wat een reacties! hartstikke bedankt! Ik ga het straks proberen te kammen met de cremespoeling erin, en dan voorzichtig uitspoelen, en morgen naar de drogist voor zo'n anti klit spray! Ik wist niet eens dat dat bestond.. Bloos terwijl ik wel echt heel veel dingen geprobeerd heb. Glad en stijl dingen enzo heb ik ook allemaal al geprobeert, en ook al heel veel verschillende shampo's en cremespoelings.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:41

Toen mij haar nog erg lang was(over bh bandje) klitte het soms ook vreselijk....mijn tip Cowboy Magic erin.
Als het bij mijn tinker met enorme manen helpt moest het bij mij ook wel goed komen en idd Haha! Clown
Is super spul...

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:49

Haar dat knoopt is imo niet gezond. Zoek een shampoo + conditioner die goed bij je haartype passen. Vraag desnoods aan een kapper wat je haartype is. Gliss Kur/Schwarzkopf is imo een zeer goed merk. Af en toe een haarmasker doet ook wonderen.
Ik mijn haar als het nat is, en borstel ik als het droog is. Dat zal ook wel van persoon tot persoon afhangen, maar je kan het altijd proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:02

Ik zou eens palmolive cremespoeling gebruiken als ik jou was, dat werkt perfect. Heel veel mensen met lang haar dwepen met dit merk, waaronder ik. Soms heb ik wel eens na paardrijden een enorme klit in mijn nek als mijn haar tegen mijn kraag heeft geschuurd. Als ik dan onder de douche genoeg van dat palmolive erop doe dan ga ik er zo doorheen met mijn vingers. Werkt perfect joh!!!

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 02:16

Didoo schreef:
Onderaan beginnen met borstelen Knipoog
Eerst onderaan de klitten eruit halen en dan steeds een stukje hoger borstelen, anders trek je de bovenste klitten naar beneden in de onderste klitten en wordt het alleen maar een grotere ramp Knipoog

ik kon het niet anders verwoorden Clown
grote must bij klitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 03:47

Miss_Montana schreef:
Ik zou eens palmolive cremespoeling gebruiken als ik jou was, dat werkt perfect. Heel veel mensen met lang haar dwepen met dit merk, waaronder ik. Soms heb ik wel eens na paardrijden een enorme klit in mijn nek als mijn haar tegen mijn kraag heeft geschuurd. Als ik dan onder de douche genoeg van dat palmolive erop doe dan ga ik er zo doorheen met mijn vingers. Werkt perfect joh!!!

Welke palmolive is dat dan? Dat van die knoop herken ik....dat is idd een nachtmerrie Huilen
En dat van dat 'paardenmiddel' wist ik niet!!

Kyle schreef:
Haar dat knoopt is imo niet gezond.

Dat klopt idd, een goede kapbeurt doet soms wonderen!!

zorro schreef:
Ik ga het straks proberen te kammen met de cremespoeling erin, en dan voorzichtig uitspoelen,

Ben benieuwd of het gelukt is!! Wel uitkammen met een hele groffe kam .

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 19:42

Nou ik kam het nu heel voorzichtig uit als ik de cremespoeling erin heb, begin inderdaad altijd onderaan Knipoog en doe het met een hele grove kam, maar dit werkt echt super! Ik spoel het heel voorzichtig uit, wikkel er een handdoek om, en die laat ik een tijd zitten dat het meeste vocht eruit is, en dan heel voorzichtig weer kammen en dat gaat heel gemakkelijk! Goede tip dus!

Heb nog geen tijd gehad om even langs de drogist te gaan, dus dat moet ook nog even, dan ga ik even kijken naar zo'n spray, en ook de palmolive lijkt me wel wat Haha!

Het rare is dat ik volgens de kapper (die ik trouwens vrij vaak bezoek) heel normaal haar heb, het is fijn en heb ook veel haar, maar het is kerngezond en er is eigelijk geen reden om zo te knopen. Raar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 19:58

zorro schreef:
Goede tip dus!

Fijn te lezen dat je dr zoveel aan hebt!!!Super Lachen
Maar vraagje, wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest,
want dode punten (al zie je ze niet) kunnen ook knopen...
Ik ben toevallig ook gister naar de kapper gegaan, en heb nu geen problemen meer.
Alhoewel ik het wél blijf kammen met cremespoeling, bevalt me prima.
Ik kreeg die tip ooit van een kapster.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:50

Anti klit spray ja!
Gebruik ik ook altijd Lachen Superspul.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 17:18

Ik ben 2 week geleden voor het laatst geweest, en ga ongeveer om de 4 tot 6 week. Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:08

Ik vond de antiklit spray van gliss cure niet fijn. Ik vind dat die nog wat stug blijft. Zelfs gebruik ik een antiklit spray van nioxin. Deze beschermt ook gelijk je haar tegen uv stralen en warmtebronnen (fohnen stijlen etc)
Dat nat haar sneller breekt is ook niet waar, ligt maar net aan wat voor haar je hebt. Als ik mijn haar droog borstel hoor je het gewoon knappen en kom ik er amper door heen. Als ik het nat heb breekt het niet en kom ik er veel makkelijker door heen.
Ik maak ook elke morgen mijn haar nat om het te kunnen uitkammen. Als ik douche dan doe ik eerst een masker van nioxin in mijn haar, laat die 5 min intrekken en kam het dan met het masker in mijn haar en daarna spoel ik het pas uit, anders kom ik er onmogelijk door na het wassen met shampoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:09

Chiqa schreef:
Welke palmolive is dat dan? Dat van die knoop herken ik....dat is idd een nachtmerrie Huilen
En dat van dat 'paardenmiddel' wist ik niet!!

Palmolive Cremespoeling, het zit in een lichtroze fles Knipoog

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:12

Eerst wassen met je gewone shampoo, daarna met Herbal Essences conditioner, uitspoelen, haar afdrogen, en (harde) borstel erdoor Lachen