Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dapy schreef:Iemand heeft eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, eicel had zich ingenesteld in de darmen, was een gezond kind.
maar sorry voor jou.
efaa schreef:jeetje wat verschrikkelijk zeg. mag ik vragen of het zeg maar ineens een aanhoudende pijn is of kan het ook af en toe een stekende pijn zijn? ik heb namelijk af en toe pijn in mn onderbuik aan de linkerkant. :S
Dapy schreef:Iemand heeft eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, eicel had zich ingenesteld in de darmen, was een gezond kind.
maar sorry voor jou.
efaa schreef:jeetje wat verschrikkelijk zeg. mag ik vragen of het zeg maar ineens een aanhoudende pijn is of kan het ook af en toe een stekende pijn zijn? ik heb namelijk af en toe pijn in mn onderbuik aan de linkerkant. :S
Citaat:Iemand heeft eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, eicel had zich ingenesteld in de darmen, was een gezond kind.
maar sorry voor jou.
Liezel1 schreef:nou, ik vraag me af hoe die eicel in de darmen komt.... volgens mij is er op geen enkele manier een verbinding tussen de eileiders en de darmen....
daarbij komt nog dat darmen geen placenta kunnen vormen en dat er geen innestelingsweefsel is in de darmen....