Ik heb aan beide kanten 2 gaatjes. Net als wat Faelivrin zegt, het is heel even 'au' maar dat is het. Daarna word je oor wel wat warmer. Gewoon goed blijven ontsmetten (met bijv. sterilon) 2 keer per dag, en goed draaien. Ik moet wel zeggen dat ik er de laatste keer niet veel van voelde, voor zover ik het me nog kan herinderen
Ik heb dr 6 en ik vond alleen die bovenste, in mijn kraakbeen, pijn doen. De rest voelde ik niet echt al was het 2e gaatje op rij in mijn oorlel ook geen fijn gevoel.
Ik heb 2 in elk oor. Mn eerste gaatje had ik al op mn 6e ofzo en 2e gaatje op mn 12e denk ik. Zover ik me kan herinneren deed het geen pijn, je voelt het even maar daarna was het bij mij meteen over. Wel goed ontsmetten en ronddraaien.
1 gaatje per oor, en minstens 36 paar..! Het viel volgens mij wel mee met de pijn. Ik geloof dat ik meer buikpijn had van de zenuwen, dan last van het gaatje..
Ik heb één paar gaatjes, en qua pijn valt het echt mee. Ik voelde zelfs alleen maar wat getintel. En het voelde wel even raar aan een paar van die metalen bobbels bij je oren, maar daar wen je ook snel genoeg aan. Het laten schieten gaat ook zo snel, je knippert een keer met je ogen en hij zit er al in.
ik heb in ieder oor 3 gaatjes, links heb ik een tragus piercing en 2 gaatjes onderin, rechts heb ik eentje in me kraakbeen en 2 onderin onderin doet zeker geen pijn, prikt beetje na de tijd. Maar verder geen last mee gehad tragus deed wel zeer, en bovenin deed alleen met slapen zeer
Beide kanten 2 gaatjes in mijn oorlellen. En heb een gaatje links bovenin. Zetten deed geen zeer, alleen het slapen doet in het begin wel even pijn als je op je oren ligt. Maar overleven doen we het allemaal
ghghg... k heb er nu 22.... doet echt absoluut geen pijn, zelfs zo weinig dat ik de laatste 10 zelf erin gezet heb (juwelier had dusdanig misgeschoten dat de eerste twaalf verspreid over m'n oren zaten en ik de rest er tussen heb gezet om het enigszins symetrisch te maken)
misschien dat je last kunt krijgen van een warm oor of een geirriteerd gevoel, meer last heb ik er nooit van gehad. maar ik hoor van sommige mensen dat ze er een ontsteking aan gehad hebben *en dan maakt het niet uit of het om het eerste/onderste of laatste/hoogste gaatje gaat....
Ik zou ze wel laten schieten, scheelt je een hoop kosten en het kan met schieten in gewoon je oorlel niet snel misgaan hoor Met kraakbeen zou ik wel oppassen. Ik vond het ook niet echt zeer doen, het is even pats en dan is het gewoon een beetje branderig, maar pijn nee..
Ik kan me er nog weinig van herinneren eigenlijk. Ik was 8 ofzo. Heb 2 gaatjes in ieder ook maar de meest recente gaatjes moet ik steeds doorprikken. Die groeien om één of andere reden steeds een stukje dicht.
Ik was echt heel jong toen ik oorbellen kreeg. Ik weet nog dat er 1 werd geschoten en dat deed zoveel zeer dat ik naar de deur van de juwelier liep en naarh uis wilde.. De 2e hoefde ik toen niet meer. Uiteraart moest ik de 2e ook van mijn moeder.