Uitermate veel pijn met het inbrengen van een tampon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Uitermate veel pijn met het inbrengen van een tampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:04

hahaha ik ken het Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:05

Somebitch schreef:
Ik ben ook nauw van mezelf hoor.. Dat merk ik vooral als ik een tijdje geen seks heb gehad.. Dan lijkt het alsof ik weer smaller word Clown

Haha sorry maar dit klonk heul grappig!

Overigens heb ik zelf ook ontzettende last van pijn met inbrengen enzo. Kan ook alleen mini gebruiken.
Gelukkig is het bij mij geen máándelijke feestje! Cool

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:06

Tja, kan grappig klinken maar het is echt waar. Schijnheilig

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:06

haha de remedie: elke dag s*ks Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:09

Haha ik geloof het best. Tong uitsteken Maar voor mij geen geschikte oplossing denk ik ghehe.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:23

hihi ik wil dat de TS natuurlijk ook niet aanmoedigen als dé manier van tampon inbrengen Haha!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:24

Haha, ik heb het ook wel eens hoor. Vooral als ik wat verder in mijn menstruatie ben, dan vloei ik wat weinig en wordt het wat droog. Misschien met wat spuug nat maken of toch maandverband gebruiken als het wat droog wordt. Er uit halen doet ook wel eens zeer als hij nog niet vol zit. Sks helpt ook, maar dat is niet voor iedereen haalbaar :p

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:32

Ik heb eerst denk ik ruim een half jaar die tampons met inbrenghuls gebruikt, daarna gewone. Die gewone lukte bij mij eerst ook niet Met inbrenghuls wel Ja Ik vond die van OB wel véél fijner dan van tampax(ofzo)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 08:47

Welshcobfan schreef:
hihi ik wil dat de TS natuurlijk ook niet aanmoedigen als dé manier van tampon inbrengen Haha!

haha ik kan er wel om lachen hoor Nagelbijten / Gniffelen

In ieder geval allemaal heel erg bedankt, ik ben dus niet de enige Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:24

_Kiki_ schreef:
Ik heb eerst denk ik ruim een half jaar die tampons met inbrenghuls gebruikt, daarna gewone. Die gewone lukte bij mij eerst ook niet Met inbrenghuls wel Ja Ik vond die van OB wel véél fijner dan van tampax(ofzo)

Ik gebruik ook altijd een inbrenghuls maar volgens mij zijn die niet mini.. Tenminste bij mij niet. Bloos

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:31

Bij mij doet juist de tampon eruit halen het zeerst...Bij inbrengen moet je denk ik gewoon wat ontspannender zijn en je niet druk maken over "straks gaat het weer pijn doen".

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 14:43

Jennylicious schreef:
Bij mij doet juist de tampon eruit halen het zeerst...Bij inbrengen moet je denk ik gewoon wat ontspannender zijn en je niet druk maken over "straks gaat het weer pijn doen".

het uithalen doet niet echt zeer maar is alleen gevoelig Lachen

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:58

Wat ik zelf het fijnst vind zijn de tampons van OB Comfort. Het is maar een klein verschil (gewone droge watten of toch nog een wat gladder laagje er om heen), maar ik vind het echt VEEL fijner.
Zeker in het begin van de menstruatie met grotere maten tampons vind ik het veel verschil maken. Maar ook bij de mini's, die ik later in de menstruatie gebruik, vind ik het een verschil maken qua inbrengen.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 15:58

okee dan ga ik deze week kijken,,
best raar,, heb donderdag mijn laatste pil gehad en ben nog niet ongesteld Scheve mond

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:02

Hmm, 6 dagen is inderdaad wel lang ja. Maar dat kan gebeuren. De meeste worden volgens mij 2 tot 3 dagen na de laatste pil ongesteld, maar bij mij is dat ook langer. Op donderdag altijd de laatste pil en dan wordt ik zondagavond ongesteld.
Misschien is je pil wel te zwaar voor jou, waardoor het langer duurt. Hoe lang duurt het normaal voordat je ongesteld wordt?

@off-topic: ik zie dat je in aug. naar het Reelaer gaat! Tof joh! Ik ben er van de zomer 7 jaar terug ook geweest, vond het echt super! Was toen op trektoch geweest, neem aan dat jij dat ook gaat doen (ivm je leeftijd)? HEEEL VEEL PLEZIER gewenst alvast!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:57

Zammie schreef:
Probeer eens een voet op de wc bril te zetten, dan kun je je benen iets verder openen en de rest ook Knipoog Heb ik last van op de laatste dagen van m'n menstruatie en heeft te maken met dat je droger bent van binnen.

ik ook ja Ja maar ik krijg ze nooit zonder huls ingebracht durf ik ook simpelweg niet

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:01

Hilde_q schreef:
Welshcobfan schreef:
Heb je wel eens een tampon geprobeerd met zo'n inbrenghuls? als je die huls goed nat maakt met spuug gaat het ook wat soepeler Lachen

nee ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord Bloos

dan zou dat je oplossing wel eens kunnen zijn Ja werkt super

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:24

Haha, ik word echt ontzettend melig van dit topic. Maargoed, ik heb dus hetzelfde probleem! Ben inmiddels 22 en ik probeer het af en toe, maar het doet zo'n PIJN! En als hij er eenmaal in is, is het geen probleem, met eruit halen doet het nog meer pijn dan bij het inbrengen. Heb ook altijd problemen met sex gehad, dat doet meestal ook erg pijn, vooral in het uhh begin zeg maar Bloos . Maargoed, ik durf niet naar de dokter. Toen ik dat van dat randje las, dacht ik Pling Ik voel dat zelfs bij mezelf!

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:32

Tampons met inbrenghuls van O.B. daar zweer ik bij. echt waar Ja . proberen!!!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:46

Judje schreef:
Hmm, 6 dagen is inderdaad wel lang ja. Maar dat kan gebeuren. De meeste worden volgens mij 2 tot 3 dagen na de laatste pil ongesteld, maar bij mij is dat ook langer. Op donderdag altijd de laatste pil en dan wordt ik zondagavond ongesteld.
Misschien is je pil wel te zwaar voor jou, waardoor het langer duurt. Hoe lang duurt het normaal voordat je ongesteld wordt?

@off-topic: ik zie dat je in aug. naar het Reelaer gaat! Tof joh! Ik ben er van de zomer 7 jaar terug ook geweest, vond het echt super! Was toen op trektoch geweest, neem aan dat jij dat ook gaat doen (ivm je leeftijd)? HEEEL VEEL PLEZIER gewenst alvast!

Ik heb de lichtste pil (microgenon 30), normaal ben ik maandagochtend ongesteld ( echt bloed, veel vloeien,), nu heb ik alleen wat bruine afscheiding, verder niks..

(ja dit is mijn 2e jaar dat ik ga ,, dank je Haha! )

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:50

Lynske78 schreef:
Tampons met inbrenghuls van O.B. daar zweer ik bij. echt waar Ja . proberen!!!

okee ga ik doen Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:34

Welshcobfan schreef:
haha de remedie: elke dag s*ks Haha!

En daar zeg je dus niets raars, bij mij waren tampons dus ook nooit mogelijk. Het deed zo gigantisch veel pijn. Na de eerste keer kon het opeens wel.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 00:36

Ik roep net tegen m'n vriend dat ik stuit op dit topic, vraagt ie: 'zeker zelf geopend?' Clown

Ik heb dus ook dit probleem.. Maar bij mij kantelen ze, ik krijg ze er niet verticaal in, maar ze kantelen en steken daardoor tegen mijn blaas. De hele dag heb ik het gevoel dat ik moet plassen, maar dat kan ik niet met een tampon in.

Hel is het, maar ja... Ik heb ook al zitten denken om er iets van vaseline o.i.d. op te smeren, maar kan moeilijk met een pot vaseline gaan rondsjouwen.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 02:09

Ik heb vanaf mijn eerste menstruatie maandverband gebruikt en laatst was ik in de winkel, dacht ik laat ik nu eens een tampon proberen Clown

Nou er ging een wereld voor mij open. Je voelt er ja niks van :p

Ik denk dat de TS misschien ook gewoon ff verder moeten duwen, bij mij ook, als die niet ver genoeg zit dan voel ik 'm en dan zit 'ie dus niet goed.

Uithalen vind ik wel een vreselijk k*t gevoel Bloos Kan het niet uitleggen maar daar zie ik altijd tegenop eigenlijk..Maar ontspannen helpt echt!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:22

Quellian schreef:
Ik heb dus ook dit probleem.. Maar bij mij kantelen ze, ik krijg ze er niet verticaal in, maar ze kantelen en steken daardoor tegen mijn blaas.

Even voor de duidelijkheid Knipoog Je hebt het over verticaal naar binnen, je vagina loopt NIET recht omhoog, maar schuin naar achteren, recht omhoog erin proberen te brengen is dus ook geen goed plan. Ik snap wel wat je bedoeld trouwens, dit gebeurd bij mij in de dagen dat ik niet meer zo heftig menstrueer, maar heb mezelf inmiddels geleerd hoe ik mijn spieren moet aan/ontspannen zodat de tampon wél de goede kant op gaat Lachen

@TS, zoals hier al zovaak gezegd is kunnen tampons met inbrenghuls wel eens een hele goede optie zijn, is al voor vele mensen een uitkomst geweest Ja
Je kunt trouwens wel leren om te voelen of je gespannen of ontspannen bent, en zo dus ook beter leren om bewust te ontspannen. Als je een klein beetje perst, alsof je het laatste druppeltje plas eruit wil drukken zeg maar Bloos dan ontspan je (vaak) de ingang van je vagina Knipoog