Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Ik ben ook nauw van mezelf hoor.. Dat merk ik vooral als ik een tijdje geen seks heb gehad.. Dan lijkt het alsof ik weer smaller word
Welshcobfan schreef:hihi ik wil dat de TS natuurlijk ook niet aanmoedigen als dé manier van tampon inbrengen
_Kiki_ schreef:Ik heb eerst denk ik ruim een half jaar die tampons met inbrenghuls gebruikt, daarna gewone. Die gewone lukte bij mij eerst ook nietMet inbrenghuls wel
Ik vond die van OB wel véél fijner dan van tampax(ofzo)
Jennylicious schreef:Bij mij doet juist de tampon eruit halen het zeerst...Bij inbrengen moet je denk ik gewoon wat ontspannender zijn en je niet druk maken over "straks gaat het weer pijn doen".
Zammie schreef:Probeer eens een voet op de wc bril te zetten, dan kun je je benen iets verder openen en de rest ookHeb ik last van op de laatste dagen van m'n menstruatie en heeft te maken met dat je droger bent van binnen.
Hilde_q schreef:Welshcobfan schreef:Heb je wel eens een tampon geprobeerd met zo'n inbrenghuls? als je die huls goed nat maakt met spuug gaat het ook wat soepeler
nee ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord
Judje schreef:Hmm, 6 dagen is inderdaad wel lang ja. Maar dat kan gebeuren. De meeste worden volgens mij 2 tot 3 dagen na de laatste pil ongesteld, maar bij mij is dat ook langer. Op donderdag altijd de laatste pil en dan wordt ik zondagavond ongesteld.
Misschien is je pil wel te zwaar voor jou, waardoor het langer duurt. Hoe lang duurt het normaal voordat je ongesteld wordt?
@off-topic: ik zie dat je in aug. naar het Reelaer gaat! Tof joh! Ik ben er van de zomer 7 jaar terug ook geweest, vond het echt super! Was toen op trektoch geweest, neem aan dat jij dat ook gaat doen (ivm je leeftijd)? HEEEL VEEL PLEZIER gewenst alvast!
Lynske78 schreef:Tampons met inbrenghuls van O.B. daar zweer ik bij. echt waar. proberen!!!
Welshcobfan schreef:haha de remedie: elke dag s*ks
Quellian schreef:Ik heb dus ook dit probleem.. Maar bij mij kantelen ze, ik krijg ze er niet verticaal in, maar ze kantelen en steken daardoor tegen mijn blaas.