Allergietest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

stef_sweety

Re: Allergietest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 14:38

Heb eindelijk de uitslag
Heb een 6, en dat is blijkbaar erg hoog
Ben dus zeer allergisch voor huisstofmijt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:22

oeh bah...Ik moet nog steeds denk ik dat ik morgen de dokter maar even ga bellen..Krijg elk keer weer uitslag, ben doorlopend verkoude..BAH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 12:50

Ik heb gisteren mijn allergietest gehad. Ik ben allergisch voor huisstofmijt, maar de allergoloog betwijfelde of dát mijn constante verkoudheidsklachten veroorzaakte. Ze denkt zelf dat ik heftiger allergisch ben voor chemische stoffen.

Dus... Ik krijg nu een NEUSPROVOCATIE Rolleyes

Dan gaan ze dus eerst huisstofmijt in m'n neus spuiten en kijken of ik er heftig op reageer...

En dan moet ik een andere keer terugkomen en dan gaan ze histaminen in mijn neus spuiten en kijken hoe ik dáárop reageer.

Nou ja, en dan moet ik dus daarna aan de medicatie...

Ben gelukkig totaal niet allergisch voor dieren, grassen, pollen, etc.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:46

brr dat lijkt me al helemaaaaaaaal niks...Maar goed ik denk dat ik maandag maar echt eens ga bellen. Want het word echt storend nu, ik zit weer eens onder de pukkels terwijl ik doorgangs een gave huid heb. Loop constant te kuchen ( kikker in mijn keel) en mijn neus loopt ook fulltime, mijn neusbotje doet er gewoon zeer van zo lang gaat het al zo Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 16:48

Eeven een tip voor de huisstofmijt allergieèn, er stond in een blad dat je een klein beetje vaseline aan de binnenkant van je neusgaten moet doen.Zo schijn je niks binnen te krijgen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:37

Ik heb altijd het liefst dat ze gewoon bloedprikken. Dan loop je niet met jeuk rond, lekker snel en makkelijk.
Krasjes vallen ook nog wel mee, maar heb een tijdje terug stickers gehad, dat is pas een ramp. Heb er geloof ik 4 dagen mee moeten lopen, heel mijn rug zat onder de stickers en het was net in de bloedhete periode vorig jaar voorjaar. Je mag er absoluut niet mee zweten dus kon niks doen, ook niet sporten, je mag er niet aan komen en het ergste; niet douchen. Ik had net de verkeerde periode gekozen, het was vreselijk.
Nooit meer zoiets! Haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:15

Ja die pleisters heb ik ook gehad. Vreselijk. Mijn hele rug zat vol met die krengen dus ik had ze zelfs op m'n bovenarmen. En na 3 dagen mochten ze eraf, gingen ze uittekenen waar alles zat. Ik lag helemaal slap van het lachen daar in 't ziekenhuis omdat ik zo gigantisch kietelig ben.

Ik krijg binnenkort ws. ook een allergietest in 't ziekenhuis waarbij je "onbekende" dingen moete eten. En daar kan bv pinda inzitten waar ik dus ontzettend allergisch voor ben. Scheve mond Maar dan kan je wel een epipen krijgen.. Lachen

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:11

Ik heb het ook gedaan, al een poos geleden.
Ze schreven dan op je arm een paar namen en dan deden ze er druppeltjes op.
Die prikte ze een beetje door, dan moest je wachten en welke opzette had je last van.
Het deed geen pijn. Lachen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:10

Citaat:
Het deed geen pijn.

Dat vind ik dan weer een geruststelling Haha!

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 00:23

ik heb nou van die pilletjes en ik neem ze elke dag in, maar ik merk er bar weinig van me neus zit nog net zo vol wat ik wel heb is dat ik er een uur daarna vaak hoofdpijn krijg

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 00:26

voor de huisstofmijt in bed krijg je hoezen die doet cz of andere zorgverzekeraars vergoeden.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:03

als je een allergie test gaat doen voor ''alle'' alergieen dan krijg je 82 prikjes in elke arm, iig dat had ik wel! overal prikjes in mn arm, en het doet niet meer pijn dan gewoon bloedprikken.
ze prikken een stofje onder de huid waar ze je voor gaan testen en als dat bultje dik wordt dan ben je daar alergisch voor.
en oja, ze schrijven er ook cijfers bij dus je loopt de hele dag met cijfers op je armen! Clown

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:08

ik heb 2 soorten teste gehad. Laatest krasjes op mijn onderarm en een paar jaar terug werd ik volledig getest en kreeg ik ze in mijn rug (aaaahhh vreselijk) ook moest ik mijn longen uit mijn lijf fietsen met een pomp om mmijn ademhaling te testen. vreselijk je krijgt akl weinig lucht door het fietrsen en dan krijg je ook nog zo'n ding in je mond krijg je nog minder lucht.