te dun

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: te dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:25

ok dat ga ik doen ik zal hier elke dag proberen iet neer tezetten (mag niet altijd op pc)
maar ik zal vandaag beginnen
wat ik mooi vind aan mezelf men ogen (licht blauwe)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:26

Je bent eerder te dun dan te dik meid Knipoog knoop dat maar goed in je oren, ik ben maar een paar cm langer (1.75) en weeg zo rond 68 kilo en ook ik ben niet dik! Knipoog Dat zelf vertrouwen kun je overigens heel goed zelf kweken zoals hier bv is gezegt elke dag iets moois over jezelf op te schrijven en je gewoon absoluut niets meer van anderen aantrekken! Ik ben ook jaren onzeker geweest over mn uiterlijk, maar sinds ik mezelf heb voorgenomen dat ik mooi ben zoals ik ben en ik gewoon schijt heb aan de rest voel ik me stukke beter Lachen

Enne jongens vallen eerder op meisjes die lekker in hun vel zitten en zelfverzekerd zijn dan meisjes die het alleen maar van hun uiterlijk moeten hebben Knipoog Als je zelfverzekerder bent straal je dat ook uit en dat maakt je al veel mooier dan al die andere meiden bij elkaar Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:27

dasj_02 schreef:
ok dat ga ik doen ik zal hier elke dag proberen iet neer tezetten (mag niet altijd op pc)
maar ik zal vandaag beginnen
wat ik mooi vind aan mezelf men ogen (licht blauwe)

enne als je niet altijd op de pc mag, koop een leuk notitieboekje voor jezelf en schrijf daar elke dag wat positiefs in! mocht je dan even in een dipje zitten, kun je altijd even terug bladeren en tot de conclusie komen dat er meer dan genoeg moois is aan jou Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:27

jullie doen allemaal zo lief tegen mij dat ben ik niet gewent

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:29

Zal ik jou eens even wat vertellen. Ik ben 171 cm lang, en weeg 46 kilo, Dit is mijn bouw en aankomen lukt niet, ik eet het meest (wel gezond!) van mijn vriendinnen allemaal, en blijf de slankste. Eerst zat ik er mee, "Ben ik niet te dun" , "vinden mensen me zo dun niet lelijk," etc. Maar zo ben ik nou eenmaal.
Als je maar gezond blijft eten, een vriendje komt vanzelf, die kan je niet vinden die moet je tegenkomen, maar meid alsjeblieft, eet gezond!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:31

jij betn zo dun ik ben jaloers op je als ik het mag zeggen ( schaam schaam)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:32

Je bent alles behalve dik.. Je bent juist dun..
Ik heb een bedrijfskeuring moeten doen i.v.m mijn opleiding van de politie. daar word je geheel lichamelijk gekeurd.
Ik ben 1.68 en op mijn zwaarst 52 kg het schommelt soms.
Ik werd neer gezet als tenger...
Ik moest aan komen was te dun etc.

Dus mag jij zeker aan komen.. Twijfel er niet aan vooral niet aan jezelf.. Probeer niet af te vallen maar juist iets aan te komen ook al is dit niet makkelijk..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 21:33

nee dat is het totaal niet

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:09

Meis, ik ben 16, en ik weeg 58kg en ben 1.71 lang.
Jij bent veel te dun, ons streefgewicht is 65kg.
Je moet echt rond 55 wegen, dat is wel gezond, minder ook echt niet.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:27

ik denk dat het voor jou eng/moeilijk is om hulp te gaan zoeken omdat je zelf al aangeeft dat je zelfvertrouwen niet helemaal op pijl is.
je moet weer leren van je zelf te gaan 'houden', verwen jezelf met een lekker warm bad, doe de dingen die je leuk vind en plan extra tijd voor jezelf in voor de dingen die jij leuk vind.
ik heb vroeger een hele tijd niet prettig in mijn vel gezeten heb daardoor hele rare eetgewoontes ontwikkeld, ik was erg onzeker en erg gestrest. ik dacht dat ik goed op 1 appeltje per dag kon leven(totaal niet gezond!). later ging het omgedraaid, toen kreeg ik 'vreetbuiten' en propte ik mezelf vol met allerlei dingen zoals chocola, chips, koekjes enz.. daarna had ik een erg schuldgevoel en at ik niks meer aan tafel omdat ik al vond dat ik te veel gegeten had.

ik ben nu de laatste tijd veel bewuster aan het eten, gezonder zoals smorgens 2 crackers, tussendoor 1 liga, smiddags 2 boterhammen, 1 snee peperkoek, en rond een uur of 3 een appel en savonds gewoon warm eten.
ook drink ik smorgens 1 flesje spa leeg (halve liter) en smiddags ook nog eentje.
alleen als er een film op is 1 bakje chips en niet meer, en bij de thee 1 koekje en niet meer.

probeer eens te kijken wat je al in je leven hebt bereikt, (vergelijk jezelf nooit met anderen!) maar kijk gewoon eens wat je al allemaal overwonnen hebt, en stel kleine doeletjes over wat je graag wilt en hoe je dat wil bereiken.. stiekem zul je zien dat je al erg veel overwonnen hebt en op die manier neemt t langzaam onzekerheden af. zoek de kracht in jezelf, en bij de paarden, daar kun je heel veel uithalen, schrijf dingen van je af (berg dit goed op of als je bang bent dat iemand t leest verscheur t dan), vertel alles tegen de paarden als je het moeilijk vind om met mensen te praten. Ook muziek kan erg goed helpen.

ik heb dit zelf zo gedaan en heb hier heel veel kracht uit kunnen halen (natuurlijk had ik ook pieken en dalen)

en onthoud.. mensen die pesten zijn mensen die zelf erg onzeker zijn en op deze manier 'stoer proberen te doen/er bij proberen te horen en een slachtoffer proberen te vinden op deze manier' dit zijn echt zielige rotmensen!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 14:07

ik weet waarom ik een laag zelfbeeld heb ik heb het ontdenkt

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 17:24

dasj_02 schreef:
jullie hebben allemaal gelijk ik begin door te draaien ik vertik mezelf om verder te kijken ik leef in men eigen draaikolk en als ik er niets aan doe zink ik dieper maar nu zie ik in dat ik moet zwemmen
zwemmen om er te raken en dat zal ik doenn niet opgeven
bedankt voor alles
daisy

meid als ik het zo hoor zou ik maar hulp gaan vragen, hoef je je niet voor te schamen hoor, aar dit is iets waar je zelf niet uitkomt.
wacht niet te lang, want dit gaat straks van kwaad tot erger.

sterkte Ach gut

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 18:12

bedankt iedereen

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:02

probeer er met iemand over te praten. Op je 15e geen vriendje is geen ramp. Ik ben eind augustus 2007 18 geworden, en sinds begin augustus 2007 heb ik mn eerste vriend.

Let op dat het niet omslaat naar een eetstoornis. Je krijgt het sneller dan dat ej er vanaf bent, echt waar. Er vanaf komen is heel zwaar en heel moeilijk. Zusje van mn vriend heeft anorexia, vandaar dat ik het zo kan zegen. Zij is rond de 1.70 lang en weegt op dit moment rond de 47 kilo. Van nature is zij al slank, maar richting de 55 tot 60 kilo moet zij lichamelijk gezien kunnen komen, zonder dik te worden. Bij jou kan het ook je leeftijd nog een beetje zijn dat je zo licht bent nog, maar toch, probeer wel op te letten dat het niet erger wordt.

Je mag me ook altijd pb sturen als je meer wilt weten of wat kwijt wilt.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:44

_Question schreef:
Zal ik jou eens even wat vertellen. Ik ben 171 cm lang, en weeg 46 kilo, Dit is mijn bouw en aankomen lukt niet, ik eet het meest (wel gezond!) van mijn vriendinnen allemaal, en blijf de slankste. Eerst zat ik er mee, "Ben ik niet te dun" , "vinden mensen me zo dun niet lelijk," etc. Maar zo ben ik nou eenmaal.
Als je maar gezond blijft eten, een vriendje komt vanzelf, die kan je niet vinden die moet je tegenkomen, maar meid alsjeblieft, eet gezond!

ik heb hetzelfde als jou, ik ben nu 23 en ben rond de 1,70 lang en weeg nooit meer als 46/48 kilo. Ik heb er nu vrede mee. (vond mezelf altijd te dun)

Wat je ook kan doen, is lekker een dagje relaxen, koop met een paar vriendinnen maskertjes etc en ga lekker meisje meisje spelen dus tutten elkaars nagels doen etc. Je bent daar nooit te oud voor ik heb toevallig het weekend van 22/24 een tut weekend gehad, we zijn heerlijk naar een hotel gegaan en meisje meisje gespeeld Haha! terwijl ik normaal helemaal niet meisje meisje ben. Zulk soort dingen haalt je echt uit een dipje.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:31

Oei oei meissie. Dit klinkt niet best. Je moet echt ontzettend oppassen dat je niet extreem af gaat vallen. Praat er echt een keer met iemand over. Lelijk is niemand.. Mensen maken zichzelf lelijk.. Dus DOE HET ALSJEBLIEFT NIET. Je moet aankomen. Voor je het weet ben je echt een anorexiapatiente! En dan heb je echt een probleem!
Sterkte ermee!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 14:48

ik wist dat er zoveel mensen om mij gaven hoor
ik ben er door aangedaan ik had nooit zoveel reacties gedacht gekregen te hebben en zeker niet over mij