Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavien schreef:Interessant topic! Ik wil zelf ook graag vegetarisch eten maar ik vind vlees soms best wel lekker
Misschien wel een hele onbenullige vraag maar heeft het ook invloed op je sportprestatie's? Dat je minder energie hebt ofzo?
Gewoon een vraag hoor
aukje91 schreef:Hoi, ik heb wat vragen aan de vegetarïers (en veganisten) hier:
Eten jullie alleen geen vlees of nog meer dingen niet? (bijv. snoep waar gelatine in zit, vis)
Op welke leeftijd en waarom zijn jullie vegetarisch gaan eten?
Hebben jullie het eten van vlees langzaam afgebouwd of ging het in 1 klap?
Heb je iets gemerkt van gewichtsverlies na het stoppen met vlees eten?
Had je niet het gevoel dat er weinig eten overbleef wat je nog mocht eten?
Alvast hartstikke bedankt voor het beantwoorden! Ik zit er zelf namelijk aan te denken om te stoppen met het eten van vlees, omdat het me steeds meer tegenstaat hoe deze dieren behandeld worden. Ik eet nu alleen heel veel vlees, ook vrijwel altijd op mn brood, en ik ben al aan de erg slanke kant en dus bang dat ik nog dunner word als ik alleen nog groenten eet.
nancy1979 schreef:Wist je trouwens dat er mensen bestaan met "vegetarische tanden"? Ik was laatst bij een Indiaas meisje, die wegens haar geloof vegetarisch is. Omdat er in haar familie al generaties lang vegetarisch wordt gegeten, heeft ze geen scherpe hoektanden. Heel grappig, al haar tanden waren gewoon recht.
aukje91 schreef:Hartstikke bedankt voor jullie reactiesIk zit er aan te denken om voorlopig afentoe nog wel vlees te eten, mits het biologisch is. En ik zal eens naar de Albert Heijn gaan om wat van die vegetarische producten uit te proberen.
Lies_Tijger schreef:want vissen weten van te voren niet dat ze gevangen gaan worden dus die leiden er niets van.
Lavien schreef:Interessant topic! Ik wil zelf ook graag vegetarisch eten maar ik vind vlees soms best wel lekker
Misschien wel een hele onbenullige vraag maar heeft het ook invloed op je sportprestatie's? Dat je minder energie hebt ofzo?
Gewoon een vraag hoor
Citaat:want vissen weten van te voren niet dat ze gevangen gaan worden dus die leiden er niets van.
Citaat:Misschien wel een hele onbenullige vraag maar heeft het ook invloed op je sportprestatie's? Dat je minder energie hebt ofzo?