Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotjj92 schreef:ik neem dat er dan maar bij. mijn sociale leven is zolang 0 geweest door dit soort dingen. dan heb ik het er wel voor over. nadeel dat ik om 12 uur al sta te gapen
Juul schreef:Als ik 's morgens opsta ben ik nog net zo moe als toen ik naar bed ging. Het is héél lang geleden dat ik uitgerust wakker werd.
Elke87 schreef:ME en CVS vallen onder hetzelfde.. Maar waar jij het over hebt is toch een alergie? Daar wordt je inderdaad bij een natuurarts meteen op gecontroleerd.. De medische wereld doet daar weinig aan, wat erg jammer is.
Honesty schreef:Ik herken dit ook, ik ben ook moe als ik smorgens opsta..![]()
Mijn vader zegt ook; ‘‘Je moet echt naar de dokter gaan.’’ maar ik denk áltijd, ach het gaat wel weer over.
Juul schreef:Als ik 's morgens opsta ben ik nog net zo moe als toen ik naar bed ging. Het is héél lang geleden dat ik uitgerust wakker werd.
lotjj92 schreef:ja heerlijk
bij mij is moeiheid vreselijk
ben prikkelbaar, emotioneel. reageer fel. kan geen druk verdragen (dus op school gaat het dan slecht) en dan gaat het maar bergafwaards
Citaat:Dat dacht ik dus ook totdat mijn ouders het niet langer aan konden zien en verder gingen graven. Als het zoiets als ME is gaat het in ieder geval niet over en word alleen maar erger.
Juul schreef:Ik ben een tijd lang hele dagen moe geweest. Uitgeput bij alles wat ik deed enzo. Sindsdien ga ik op tijd naar bed, eet goed etc. Maar nu ben ik zolang ik druk bezig ben met dingen niet moe, maar met dat ik even ga zitten krijg ik een doodmoe gevoel in m'n hoofd en kan ik zo in slaap vallen. Zelfde 's avonds. Ik heb een tijd gehad dat ik niet kon slapen omdat ik dan over vanalles ging lopen nadenken en dan niet in slaap kon komen. Maar de laatste tijd ben ik zo'n beetje weg als ik m'n bed voel, ik ga ook steeds vroeger naar bed.. Dan wil ik nog even tv kijken (rond half 10/ 10 uur) maar dan kijk ik 5 minuten en dan val ik al bijna in slaap dus dan zet in m'n tv maar weer uit. Waar kan dit aan liggen, en zijn er meer mensen die er last van hebben?
Nathaliia schreef:ik heb daar ook al een hele tijd last van, maar het is voor mij gewoon onmogelijk vroeg te gaan slapen, ik val gewoon niet in slaap..