Tips gevraagd tegen de avondtrek.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Tips gevraagd tegen de avondtrek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 14:59

Appels schijnen juist voor honger te zorgen geloof ik. Dus dan lijkt het me niet gek dat je na het eten van twee appels een uur later weer honger hebt. Lachen

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 19:34

Ik weet nu denk ook wat het probleem is. Ik heb op voedingscentrum.nl zo'n caloriecheck gedaan. Wat ik tot nu gegeten heb is 1425 calorie. Mag er veel meer hebben. Maar als ik eet zit ik vol maar dat is ook vrij snel weer over. Maar toch kom ik niet aan die calorien die je mag hebben. Ik snoep bijna helemaal niet meer dat ben ik mezelf aan het afleren. Ook drink ik geen frisdrank meer. Dat scheelt misschien ook wel met die calorien

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 21:41

Ik heb precies hetzelfde, ik kan ook de hele dag door eten. Zelfs als ik na het (avond)eten zo'n zere buik heb omdat ik teveel gegeten heb, dan zeg ik nog dat ik de eerste 3 uur niks meer hoef, maar vaak neem ik na 1.5 uur toch al weer wat. Ik eet ook heel veel brood en ook veel warm maar beweeg veel dus dat fiets/rijd ik er vaak wel af. Kom er ook niet van aan, ook niet van de hoeveelheid koek/snoep die ik eet Bloos. Zolang jij dat ook niet hebt zou ik zeggen, geniet er toch lekker van Vork. En dat kan dus ook gewoon brood of appels zijn wat jij neemt, maar meestal ga ik voor een koekje Bloos.

Ohja, een tip; ga niet achter de computer zitten/tv kijken want vaak "verveel" je je dan en dan krijg je alleen maar meer trek. Zorg dat je ergens (druk) mee bezig bent.

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:20

Zoals al gezegt is 3 beschuitjes als ontbijt wel weinig. Ik merk ook echt als ik stevig ontbijt dat je dan de hele dag veel minder honger heb. eerder had ik brood smorgens, maar kon soms wel 4 boterhammen eten... zit daar niet zo vol van. Nu eet ik als ontbijt yoghurt met veel muesli erin eventueel een banaan erdoor. Daar zit ik altijd echt goed vol van!

Verder heb k ook weleen gehoord dat je van appels juist trek krijgt.

en zoals Henrieke zegt, als je druk bezig bent, denk je niet aan eten :-P dat is echt waar!

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 09:44

Ik meestal ook wel druk bezig.
Ik ga vaak 's avonds hardlopen eer dat ik dan klaar ben is het half negen. Of ik ben laat bij m'n paard vandaan.
Ik verveel me niet ofzo.

Iedereen bedankt voor de tips. Haha!