Winxz_Bas schreef:maar ik kleed me absoluut niet raar,en ben juist heel verlegen,alleen tegen mijn 'vriendinnen' kan ik soms heel fel uitvallen. ja wij hebben een vertrouwenspersoon,maar dan aat ze vast vragen waarom ik niet eerder naar hara toe ben gegaan enzo, ik ben bang voor de gsprekken, ik vindhet namelijk heel moeilijk om erover te praten,
Danniele:dat bedoel ik, dat vind ik echt zo'n opmerking van...... zo moet het niet,iedereen is zichzelf hoor,
dar kan je niks aan veranderen.
dat verschilt natuurlijk per persoon.. ik was heel fel er werd daarom gepest (nou is dat natuurlijk niks om hun gedrag goed te praten.. oh ze reageert fel dus we mogen haar pesten is ook wel een beetje krom
) maar dat andere meisje bijv. dat was ook verlegen.. en dat liep contstant bij mensen te 'slijmen' enzo.. vond ik ook erg irritant ed. nu zeg ik ook niet dat jíj dat hebt. En zoiets vind ik eigenlijk nóg geen reden om iemand te pesten. Maar vaak zit er toch wat in diegene die gepest word. Jij bent misschien ook wat te verlegen oid? Maar nogmaals... dat vind ik eigenlijk nog geen (goede) reden voor de pesters om jou te pesten. Maar vaak baat zoiets wel al als je naar jezelf (probeert te) kijkt/en En de zo'n vertrouwenspersoon begrijpt heus wel dat je niet eerder durfde

Zou zeker naar een vertrouwenspersoon gaan en het zeggen hoe het zit, je zal me wel gek vinden maar ik kan met je meegaan als je dat een fijn idee vind.

... gewoon op een wat grappig toon, grijns op je smoel, een docent die zoiets tegen studenten zegt moet zoiets best ook terug kunnen hebben vind ik.