_Sigrid_ schreef:Een vriendin van mij is eind oktober aan haar keelamandelen geholpen en het is haar best wel meegevallen allemaal. Ze hoorde allemaal horror verhalen en ze zag er dus onwijs tegenop, maar het was dus allemaal zo erg niet.
Je hebt wel flink pijn in je keel, maar daarvoor mag je pijnstillers nemen en heel veel ijs eten!!!
Dat verhaal van het overgeven komt waarschijnlijk van de narcose die je krijgt tijdens de operatie. Daarvan moeten veel mensen wel overgeven, maar soms wordt er ook een maagsonde ingebracht en dan geef je over door het slangetje en heb je er dus niet zo'n last van.
Er zijn wel dingen om te voorkomen dat je door je narcose misselijk wordt...
Of je keelamandelen eruit moeten dat zal de dokter moeten bepalen, meestal is het als je je langere tijd niet fit voelt en je vaak ziek bent. Dat je nu voor de 2e keer keelpijn hebt kan ook toeval zijn, of gewoon komen omdat je nog niet genoeg was uitgeziekt.
Beterschap in ieder geval!
Ik hoop dat het niet goed uitgeziekt is, zit nu iig om een andere reden vanaf 4uur al beneden elke keer : Oorontsteking
ook weer zoiets..
Dat via een slangetje klinkt helemaal beroerd.. letterlijk

De Narcose is me tot nu toe nooit vies tegen gevallen, vroeger het kapje niet en het spuitje waar ik tegenwoordig voor kies doet me zelfs nog minder
..
Dat niet fit voelen heb ik al een tijdje, weet niet of misselijkheid er onder valt maar dat heb ik ook een paar weken gehad met flagen (nee niet zwanger
die test heb ik zelfs al gedaan om te kijken of dat het niet was) maar gelukkig is dat gevoel iig weg 
Thnx!
hoop dat ik snel weer beter ben, want uitgaan vanavond en zwemmen in almelo morgen kan ik beter niet doen met die oorontsteking.. met keelpijn oke, alcohol drinken wou ik toch al niet