Ik ben hier echt heel attent op want als je deze ziekte eenmaal hebt kom je er alleen met pijn en moeite vanaf. Dat gun je niemand.

Rock: Nee die kinderspychologen hebben voor spek en bonen die opleiding gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:1,5 jarige die met gevoelens moet leren om te gaan? Nee daar moet ze toch echt ouder voor zijnDaar is ze nog niet verbaal genoeg voor.
Ze loopt helemaal niet voor schut! Dat beseft een 1,5 jarige toch nietDie meid zal vast nog in de blote kont aan het strand rondhuppelen als het weer goed is!
![]()
andere mensen maken er ook nooit een drama vanHet is mooier dan van de kale plekken.
Redrumfox schreef:Welshcobfan: dat zie je verkeerd. Mijn psycholoog heeft regelmatig verhalen over kleine kinderen die hetzelfde moeten doen als ik (zelfde doel, andere weg). Ik gaf zelf ook al aan dat het haar geen bal interesseerd dat ze dan kaal is.
Rock schreef:Heb het er toch eigenlijk wel moeilijker mee dan ik dacht... Was eigenlijk zo trots op het feit dat haar haar zo hard groeide en zo...
En daar komt bij dat zij ons zorgenkindje is, en alles ging eigenlijk nu zo goed met haar, en dan dit...
Baal er gewoon ontzettend van...