Wat vinden jullie van deze waardes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re: Wat vinden jullie van deze waardes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:02

Precies ja Tong uitsteken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:07

Waarom reageert TS niet meer? Heb je het apparaat inmiddels laten testen of ben je al zelf naar de HA geweest?

Ik vraag me af of de waardes ook schommelen met drugsgebruik? Weet iemand dat?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:11

Voor zover ik weet reageert je pancreas niet op drugs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:20

Hmm het apparaat meet de hoeveelheid glucose in je bloed, op zich kunnen de waarden anders zijn als je drugs gebruikt hebt.
Al is dat dan eerder gerelateerd aan je inname van voedingsstoffen dan aan de drugs zelf.
Bijv. je hebt een joint op, krijgt een vreetkick en meet daarna, ja dan zullen je waardes hoger liggen dan na een normale maaltijd. En als jij de hele nacht hebt staan stuiteren op een XTC pil, met weinig eten maar veel water, dan zullen je waarden ook anders zijn.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:48

Ja maar niet zo anders. As je minder eet maak je meer glucagon en als je meer eet meer insuline. Daardoor blijf je altijd binnen de normale waardes tenzij je diabetes hebt.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 23:02

Ik zeg ook niet dat een 1.2 goed is.je hebt dan idd een lekkere hypo, maar het betekend niet dat je meteen onderuit ligt.
Met weinig activiteit heb ik mensen meegemaakt die niet eens iets door hadden.Als ik dan vroeg of alles wel goed ging en door vroeg ja dan voelde ze zich wel iets anders maar niet schrokkend.Moet er eerlijkerwijs wel bij zeggen dat ik het over oudere mensen heb.

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 23:05

Het hoeft niet te zijn dat het appaard stuk is. Mijn vader heeft ook nog wel eens gewoon gelopen op 1.2. En de andere keer hoeft die net onder de 2 te komen en hij heeft al een hypo. Maar ligt aan de persoon zelf Knipoog

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 23:56

waarom ik niet meer reageer Verward heb gewoon in dit topic gereageerd..Heb vandaag heel de dag op de bank gelegen.
dat ik dit gemeten had was al voor ik ziek was..ben er nog niet mee weggeweest want ben nog steeds ziek.

laat hem iig nog nakijken.al zou ik het wel raar vinden omdat hij vaak genoeg ook normale waardes aangeeft.