nivea good bye cellulite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: nivea good bye cellulite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:16

scrubben helpt ook niet het maakt de bolletjes kleiner maar komt dan stapelen ze sneller terug was op oprah

enigste dat echt helpt is plastische ingreep

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:17

hmm dat is K*T!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:15

het gatver, dit is ook geen hoopgevend topic Knipoog
toen ik heel gezond at en véél sporte (lees 6x per week), + veel water dronk, was m'n huid dus ook enorm verbeterd.. maar dat moet je dan wel altijd blijven doen Clown
wil die nivea ook weleens proberen Ja ik gebruik altijd Dove Firming, voor een strakke huid, maar merk ook weinig resultaat eigelijk.. Bloos maaar ik sport niet zoveel meer en ik eet ook totaal niet gezond, scheelt ook

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 12:06

ik ga woensdag winkelen en ga denk ik ook wel eens een (goedkoop) creampje kopen (sorry nog vroeg, wist niet meer hoe je het moest schrijven).. Maar wat zijn zo de prijzen? want ik ben niet van plan 15 euro te geven vor zo'n creampje dat toch niet werkt

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:16

Wat kosten die doosjes eigenlijk??
Ben best wel nieuwsgierig haha

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 23:14

Ik ben de laatste weken actief aan het fitnessen en doe veel beenoefeningen voor een betere conditie en dunnere gespierde benen. En ik merk nu al dat de cellulitis aanzienlijk verminderd is. Wel in combinatie met veel water drinken Knipoog

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:07

Gebruik het ook, heb wel het idee dat het werkt.
M'n huid is in ieder geval een stuk zachter en heb wel het idee dat het wat minder is maar ik ben nu inmiddels ook aant sporten.
Hoop zo deze zomer weer bikini-proof te zijn... Bloos

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:11

nivea vertrouw ik zowiezo niet.

Eerst hadden ze die shampoo voor stijl haar. (nu heb ik slag en van mezelf opzich vrij stijl). Kreeg alleen maar meer krullen Clown

Die handcreme werkt ook voor geen meter en is mijn haar en paar jaar terug overleden (zat onder de punten) dankzij hun shampoo.

Verbaast me eerlijk gezegt niks als dit ook niet zal werken...

edit: wat ik wel merk. ik ben al een halfjaar op dieet en heb geen celulitis meer op mijn benen, (had zowiezo vrij weinig omdat ik niet echt aanleg heb ervoor, maar wat ik had is weggetrokken).

Denk gewoon dat als je het weg wilt hebben, je wat zou moeten afvallen of aan spiertraining doen.
Laatst bijgewerkt door Equidea op 23-04-08 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:11

JA indderdaad gezond eten veel sporten en veel water drinken is het beste ervoor, die crempjes helpen misschien maar mm of cm maar als je er mee stopt komt het gewoon weer terug met alleen crempjes :S helaas Boos!

gabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:13

Nathalie schreef:
Dus cellulites blijf je gewoon voor de rest van je leven houden? Nagelbijten / Gniffelen

Dan kan ik wel stoppen met waterdrinken en sporten op de sportschool... Clown Ik dacht namelijk dat dat hielp.

hier nog een Clown

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:54

Het is voornamelijk een genetisch probleem, minder vet geeft minder putten. Dus sporten, en zorgen dat je wat strakker in je vel komt, dan moet de cellulite ook minder worden. De cremes die ervoor zijn werken ook wel. Zie het als antirimpelcreme. Dat is bv na een flink zonnebad helemaaaaal niet verkeerd om te gebruiken. Tuurlijk kan je rimpels niet wegsmeren, maar vaak voeden/ hydrateren die cremes meer, waardoor je huid gewoon beter wordt. De verstevigende en anticellulite cremes zorgen vaak voor een steviger huid, en als je dan zorgt dat je wat minder vet hebt door gezond te eten, en regelmatig te sporten, kan je de cellulite best dusdanig verminderen dat het niet meer zo vaak zichtbaar is hoor... Dus niet de hoop opgeven allemaal he!