tampon er in en t leven gaat gewoon weer veder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZarcoTje schreef:Het enige wat mij eraan stoort is dat je,zodra je ze hebt,je traag groeit (A)
Ik heb ze al van het 6de leerjaar (voor jullie de 4de graad geloofk).
Nou ben ik 13 jaar (bijna 14) en maar tussen de 1m58-60,en dat háát ik !
Maargoed,,verder helemaal geen last van,niet eens buikpijn of hoofdpijn,heel zelden heb ik buikpijn,maar nooit hoofdpijn.
Ik gebruik gewoon een maandverband,nog geen tampon voor mij hoor xD
Muffin_ schreef:nou, ik wil ook best eens een man zijn voor een dagje ofzo...ben best benieuwd hoe anders dat is met alles
Dennis v m schreef:Muffin_ schreef:nou, ik wil ook best eens een man zijn voor een dagje ofzo...ben best benieuwd hoe anders dat is met alles
Ik wil ook wel eens een dagje een vrouw zijn hoor, lijkt me niet gek.
Yellowfish schreef:Wees blij DAT je ongesteld wordt, en daarmee iig een kans hebt om zwanger te worden tegen de tijd dat je kinderen wilt (uiteraard geen garantie, maar toch)..
Kaka schreef:Mag ik ook een retourtje man, voor deze week tenminste?
crossmonster schreef:geef jezelf een schop onder je kont, ga wandelen, bewegen, gezond eten en neem een extra bad of douche, betijds naar huis..
pfff hoe meer je erover zeurt hoe erger het word.
Juul schreef:En dan weten de dames hier natuurlijk meteen waar ik het over heb
Pff het is weer zover hoor.. ongesteld.. ik krijg er echt een steeds grotere hekel aan. Ik heb vreselijke koppijn, ben doodmoe.. ( ben eerder naar huis gegaan van school omdat ik me echt ziek voelde ) en ik ben zó sjaggo en heb steeds het gevoel alsof ik moet janken.. Wat helpt nou écht om je iets beter te voelen ? Chocola werkt zelfs nietHet is gelukkig niet altijd zo erg bij mij.. maar soms.. pff.. ik ben blij als ik morgenavond weer m'n pil mag
![]()
Meer meiden die er zo moe van worden en wat doen jullie ertegen ?