Wimperverlenging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Wimperverlenging

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:09

Als je wimpers alle kanten op gaan staan zodat ze zeer gaan doen dan krijg je wel eens dat er wat mee uit komt als je ze weer recht probeert te zetten. Ook soms gaan de haren gewoon zelf mee eruit...
Nee ik doe het niet meer...hoe gaaf het ook staat, nu jaren later heb ik die gaten nog steeds....

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:07

Hier dan de foto's, ik zet ze even in links neer. Allereerst een foto van de vorige keer, toen ze nog mooi zaten. Vanaf de zijkant, zo heb je een goed idee van de lengte, want die is wel echt lang, maar kiesbaar natuurlijk. http://www.mijnalbum.nl/Foto-KVZXCUV3.jpg.
Hier een foto vanaf de bovenkant, dit is dus na 3 weken. Je ziet hier dat ze al flink bij elkaar geklonterd zijn: http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q3L873N6.jpg.
Deze foto is met ogen open, ik kijk een beetje wazig maar ik heb alles via de spiegel gedaan, waziger kun je dan niet kijken. Je ziet dat mijn linker (op de foto rechter) oog een stukje kleiner lijkt, doordat de wimpers aan de binnenkant van het oog zijn gaan hangen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WZMKTWXD.jpg.
En dit is mijn oog inclusief hangende wimpers dicht, je ziet een tussenstukje, daar zitten nog enkele eigen wimpers, die er ook uit zullen gaan als ik 'm lostrek: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IPSMREMW.jpg.
Dit stukje heb ik er vanmorgen ook afgehaald omdat mijn oog er geirriteerd van raakte, het is ook vervelend, omdat het flapperd met fietsen en noem maar op.

Dit zijn alle foto's tot nu toe, ik moet weer een nieuwe afspraak maken. Dan zal ik nog wel wat plaatsen, als dit topic nog up to date is. Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:10

het blijft een gaaf gezicht hihi maar nee...toch maar niet.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 16:15

Cheveyo schreef:
het blijft een gaaf gezicht hihi maar nee...toch maar niet.

ja het ziet er echt heel gaaf uit!
Alleen zo jammer dat ik dan mijn eigen wimpers kwijt ben en die zijn juist zo lang.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:20

IK WIL DIE OOKKKK... Ben nu toch alweer een heel groot stuk kwijt.. lang leven wimperkrullers.. Bij mij komen ze overigens wel terug!! Lucky me Haha!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:27

Ooh...das wel erg gaaf!!
Waar zou je dat kunnen laten doen ? Zal dan toch opzoek moeten naar iemand in de buurt die dit kan laten doen!.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:14

Ik vind het super, super mooi, maar het lijkt me ook heel onhandig, vooral na die 3 week en als je er ooit mee stoppen wilt..

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:48

Wow, wel heel mooi hoor! Misschien om te wennen toch eerst maar 's van die plakdingen kopen??

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:58

zorro schreef:
Ik vind het super, super mooi, maar het lijkt me ook heel onhandig, vooral na die 3 week en als je er ooit mee stoppen wilt..

Dat is het dus ook. Ik neem me elke keer voor om te stoppen, maar heb telkens wel een excuus om ze nog één keer te laten zetten. Vorige keer had ik een groot feest, nu ga ik op wintersport, dus is het ook wel handig. Je raakt er gewoon aan gewend en wilt niet meer minder dan dit.

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:03

Net zoals hairextensions, mega verslavend dus ik snap het principe wel van die wimpers, Sjel Haha!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 14:50

Ik heb 3 weken geleden ook wimperverlening laten doen, het klinkt alsof het iets heel professioneels is maar ze plakker gewoon met lijm stukjes wimper op je eigen wimper.
Het stond inderdaad super mooi!
Maar de dame die het gedaan had die deed met de zwarte lijm ook de wimpers nog een beetje "opmaken" een soort permanente mascara zeg maar.
De hele avond zag het er super mooi uit maar de volgende dag, toen ik geslapen had, waren de wimper "gevouwen" zeg maar, dat heb je ook wel is als je met mascara op gaat slapen.
De volgende dag vond ik de wimpers niet mooi meer en kreeg ze ook met geen mogelijkheid meer goed, toen heb ik ze er na 3 dagen af gehaald.

Misschien dat iemand tips heeft om ze mooi te houden?

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 16:07

Ik vind het er behoorlijk a-natuurlijk uitzien! Het is net alsof er 4 lagen mascara geklonterd op de wimpers zitten. Nee, vind het niet mooi.
Liever wat natuurlijker met gewoon een simpel laagje mascare Vingers aflikken

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 19:41

Arrabel schreef:
Ik heb 3 weken geleden ook wimperverlening laten doen, het klinkt alsof het iets heel professioneels is maar ze plakker gewoon met lijm stukjes wimper op je eigen wimper.
Het stond inderdaad super mooi!
Maar de dame die het gedaan had die deed met de zwarte lijm ook de wimpers nog een beetje "opmaken" een soort permanente mascara zeg maar.
De hele avond zag het er super mooi uit maar de volgende dag, toen ik geslapen had, waren de wimper "gevouwen" zeg maar, dat heb je ook wel is als je met mascara op gaat slapen.
De volgende dag vond ik de wimpers niet mooi meer en kreeg ze ook met geen mogelijkheid meer goed, toen heb ik ze er na 3 dagen af gehaald.

Misschien dat iemand tips heeft om ze mooi te houden?

Bij mij deden ze het met vloeibare rubber, die hard wordt als het met zuurstof in aanraking komt. Daar maakt ze je ogen ook mee op daarna idd. Je kunt de wimpers ook 'terugvouwen', ik krul ze namelijk ook met mijn wimperkrultang. Haha! De eerste twee dagen voel je ze ook duidelijk zitten, daarna eigenlijk niet meer.

Marel; Na 3 weken ziet het er ook niet meer natuurlijk uit, daarom liet ik ook de foto's zien. Zodat je ook een resultaat ziet, als je bijna weer heenmoet. Ik doe zelf ook 3 lagen mascara op, dus ik vind dit ideaal. Net waar je zelf van houdt, hoe zwart je je wimpers wilt hebben.