laatst ging m'n moeder op bed ( ik lag al op bed ) en begon ik schijnbaar ook te praten ..
dus m'n moeder komt zo m'n kamer binnen ...lig ik gewoon te slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_88 schreef:ik ga midden in de nacht ineens op de bank zitten
en heb het laatst schijnbaar uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. Ik was in mijn slaap rechtop gaan zitten, heb hem strak in zijn ogen gekeken en gezegd: ''ik ben het beu, pak je spullen en ga naar huis, het is uit.''
oeps, hahaha
blauw00gje schreef:Vicky_88 schreef:ik ga midden in de nacht ineens op de bank zitten
en heb het laatst schijnbaar uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. Ik was in mijn slaap rechtop gaan zitten, heb hem strak in zijn ogen gekeken en gezegd: ''ik ben het beu, pak je spullen en ga naar huis, het is uit.''
oeps, hahaha
Daphne![]()
Vicky_88 schreef:blauw00gje schreef:
Daphne![]()
ja sorry
heb mijn ex (ben een jaar met die jongen gegaan) meerdere malen een bloedneus gehoekt
laatst bij een leuke jongen de wekker en lamp van het nachtkastje afgeslagen
en hem uit bed geschopt
op vakantie in Marmaris ben ik ineens rechtop gaan zitten met mijn armen de lucht in, en maar schreeuwen: GOALLLLLLL!!!!!!!!!!!whahaha
![]()
ons pap lag naast mij op de kamer en die schrok zich lam
Vicky_88 schreef:ik ga midden in de nacht ineens op de bank zitten
oeps, hahahaja sorry
heb mijn ex (ben een jaar met die jongen gegaan) meerdere malen een bloedneus gehoekt
en hem uit bed geschopt
op vakantie in Marmaris ben ik ineens rechtop gaan zitten met mijn armen de lucht in, en maar schreeuwen: GOALLLLLLL!!!!!!!!!!!whahaha
![]()
Vicky_88 schreef:hahaha, wat had jij uitgevroten dan?
blensink schreef:Vicky_88 schreef:ik ga midden in de nacht ineens op de bank zitten
oeps, hahahaja sorry
en hem uit bed geschopt
![]()
Whahahah die laatste is echt grappig zie het al helemaal voor me![]()
Verder zou ik niet graag bij jou in huis slapen denk ik, je bent levensgevaarlijk s´nachts
Vicky_88 schreef:klopt. haha.
In de bus richting wintersport: had mijn ex ineens een platte hand tegen zijn gezicht aan
dikke rode afdruk erop
blauw00gje schreef:Vicky_88 schreef:klopt. haha.
In de bus richting wintersport: had mijn ex ineens een platte hand tegen zijn gezicht aan
dikke rode afdruk erop
Ben blij dat je niet bij mij om de hoek woont ofzo
blauw00gje schreef:Ja dwangbuisje, precies wat jij nodig hebt
Vicky_88 schreef:blauw00gje schreef:Ja dwangbuisje, precies wat jij nodig hebt
nee hoor
een lieve vriend die me in bedwang houdt
Kimonoo schreef:Ik praat ook wel eens in mijn slaap. Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet. En mijn oppas kindje die slaapt ook heel onrustig. Laatst kwam die huilend naar beneden gerend, begon die mij te slaan enzo. Ik wou eerst boos worden, want ik had echt zo iets van wat is dit nou weer. Maar toen bleek dat die sliep, en ik kreeg hem echt niet wakker. toen heeft die nog een half uur in de bank liggen huilen. Terwijl die dus gewoon sliep. Vond ik best eng
Kimonoo schreef:Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet.
Vicky_88 schreef:Kimonoo schreef:Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet.
KEI ZIELIG! ooooh. Dat is zo niet lief.
horseNL00 schreef:Ik lijk eigenlijk best wel op mijn paard als ik slaap. Mijn vriend zegt dat ik wel eens tandenknars (zoals een paard) en ook van die smak geluiden maak (zoals mijn paard doet) in mijn slaap. Hij wordt er gewoon wakker van! Oeps...