missfitness schreef:dees_daan schreef:oke bedankt! wat voor krachttraining doe jij?ik heb hem net, en probeer het nu op te bouwen (woensdag er meteen een uur op gestaan, en heb er wel wat spierpijn van, dus eerst maar een half uurtje per dag, of 2 keer een half uur) tot een uur per dag, veel water drinken, en 2 uur van te voren niet eten dat moet lukken
wat betekend cardio precies?
Cardio zorgt er voor dat je vetten af gaan nemen. Cardio kan zijn: zwemmen, joggen, skeeleren, fietsen, roeien, traplopen, klimmen, touwtje springen, enz, enz. Ga je net beginnen met cardio begin dan eerst wel rustig aan, je lichaam moet er even aan wennen. Niet meer dan 5 dagen per week cardio hoor, is niet goed. Voer het elke week een beetje op en houd het daarna vast! Als je dit een paar maanden doet zal je resultaat zien!
Wat voor krachttraining ik doe. Om het even in begrijpbare taal te houden: veel met gewichten tillen, heffen, opdrukken, maar ik ben dus heel veel met gewichten bezig voor mn armen, rug , buik en benen. Door de krachttraining krijg je spiergroei en dat in combinatie met cardio resulteert in een gespierd lichaam en weinig vet.
nogmaals bedankt! het zal nu idd op 5 dagen komen, (vandaag van 2 tot 9 gewerkt, en heb geen puf meer, dan loop ik ook veel heen en weer, en sta de hele dag) een half uurtje om mee te beginnen is goed?
ik heb hem net, en probeer het nu op te bouwen (woensdag er meteen een uur op gestaan, en heb er wel wat spierpijn van, dus eerst maar een half uurtje per dag, of 2 keer een half uur) tot een uur per dag, veel water drinken, en 2 uur van te voren niet eten dat moet lukken 

Maar ik merk ook dat mijn buik, taille en billen aanzienlijk strakker zijn geworden. Ook is spinning in zo'n groepsles ook nog gezelliger. En houd je het daarom wat langer vol.
Help?
Wil me fijn voelen in mn lichaam en toch lekker vrouwelijk blijven...