Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

beetje mij pijn doen, en nog zeggen dat ik me aanstel ook
).... en daarnaast nog 2 gaatjes vullen... en ook ik durf echt niet (heb de afspraak al een keer verzet, moest ook omwille mn paard hoor)
de tandarts minder blij
FlairS schreef:Zullen we met zijn allen met je mee?![]()
Kunnen we je hand vasthouden
ma tandarts ziet me al aankomen 
komt half bokt mee
een mega dikke wang.. maar dat is door de AB weg getrokken en mijn hoektand doet ook geen pijn meer.. 

Citaat:ook al is mijn tandarts erg aardig en heeft wat weg van Vin Diesel....
haha Liezel1 schreef:nou, ik ga geen stoere praat ophangen, want ik heb mijn afspraak ook al 2x verzet omdat ik wéét dat bij de volgende afspraak mijn 2 verstandskiezen het haasje zijn.... Dat was mij de vorige keer namelijk medegedeeld....
Als je bent geweest, post je hier dan wel even je ervaring?

geen prettig gevoel
ik heb een 'gewone' tandarts dus geen angst tandarts ofzo, als hij aan het boren is en het gaat niet meer (deed toen echt zeer was geloof ik een jaar terug) bleef hij gewoon door boren wand dan ben je er het snelst vanaf
nu ben ik dus bang dat ik weer een gaatje heb en als hij dan moet boren pfff nee bedankt maar wat moet dat moet he... vreselijk ik zie er nu al tegenop
Nikka schreef:Ik heb het bij dode en levende zenuwen gehad en bij een doe zenuw voelde ik niks.
.
.
.
.
. 
Maar m'n stiefma en mijn baas zeiden dat, in hun ervaring, ze nog gewoon daarna weer verder konden werken... Dus ja. Ik ben er niet zo bang voor.