jeugdzorg inschakelen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandervd

Re: jeugdzorg inschakelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:55

idd je hebt goed gehandelt en alles goed bedoelt. Nu je een melding hebt gedaan krijgen deze mensen waarschijnlijk hulp of iets dergelijks. en je bent geen verrader want je hebt je juist ingezet voor het kind van iemand anders.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:34

FitzChivalry schreef:
dank je..
ik heb het hier echt moeilijk mee gehad.. maar iemand moet toch om dat kind denken... en dat moest ik dus zijn..

ik weet dat het de goede beslissing was, maar ik voel me nog steeds een verrader..

je bent absoluut geen verrader, je bent opgekomen voor iemand die dat zelf nog niet kan , namelijk pietje
ik bewonder je lef Ja
er zijn genoeg mensen die toe zouden hebben gekeken en niets ondernemen omdta het hun zaak niet zou zijn etc of omdat ze het "eng" vinden
jij hebt je best gedaan er samen met hen uit te komen , helaas is dat niet gelukt, en heb je uiteindelijk bij de instanties aan de bel getrokken , dat is niet verraden, maar juist vierkant achter dat kind staan

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:08

Later zullen ze je er dankbaar voor zijn..
(als ze eenmaal uit deze ellende zijn en alles een beetje kunnen overzien)

Of iig Pietje Lachen

Vind het juist een nobele daad! Je hebt het toch eerst met hen samen geprobeerd?
Dat dat dan niet is gelukt is erg jammer, maar je hebt toch gekozen voor het belang van het kind. Ook al zien de ouders dit (nu nog) niet in.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 18:38

heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes.. dat doet me echt heel goed..

ik hoop idd dat ze er in de toekomst blij mee zullen zijn.. ik heb ook gezegd dat ze altijd mogen aankloppen als ze me nodig hebben.. mss dat dat in de toekomst nog gebeurt...