Griepgolf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre_Nova

Re: Griepgolf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:36

kijk eens op: www.echtegriep.nl

Wij (4 p.) zijn ook al aan de griep. Al vanaf vorig weekend. We zijn er bijna vanaf.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:00

Ook bij ons op school is het raak. En dat net in de Citotoetsweken Huilen
Een leerkracht heeft ook de griep met nu een longontsteking, dus gaat nog nog niet erg goed.

Over een griepje hoeft niet al te makkelijk gepraat te worden. Jaarlijks sterven er nog veel mensen aan. Zo is mijn opa, een vitale man ook geveld door de griep die hij gekregen had van zijn kleinzoon. Hij was binnen twee weken overleden.

Ik ben (even afkloppen) weinig ziek. Maar voel mij op het moment wel erg moe en ben al een aantal dagen snotterig, en heb niet de eetlust die ik anders heb. Dus hopen dat het gewoon bij mij wat overwaaid. Moet er niet aan denken om op bed te liggen...heb het veel te druk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:08

Ook ziek..
Maarja dat word k heel snel. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 01:39

Draak schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze mensen niet zo bang moeten maken voor zon griepgolf.. Wat jullie?

Mwah, bang maken? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, zo kun je het ook zien. Zodra ik me nu niet lekker voel, meld ik me meteen ziek. Ik werk in een WoonZorgCentrum voor ouderen. Voor deze mensen kan de griep dodelijk zijn. Extra voorzichtigheid is dus wel geboden. Tuurlijk ben je altijd wel voorzichtig met dit werk, maar nu let je toch extra op.

Bovendien, door wie word je bang gemaakt dan? Ik heb een heel kort item op het nieuws gezien daarover, maar daar werd er echt niet paniekerig over gedaan oid

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:53

echte griep is echt wel gevaarlijk hoor!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:01

ja inderdaad, voor de meeste , nog heel vitale, mensen onder ons lijkt een griepje heel gewoon en ongevaarlijk. Maar voor de iets zwakkeren in de samenleving kan het levensbedreigend zijn, dus nee ik vind niet dat er te veel gewaarschuwd wordt Knipoog en zeker omdat heel veel ouderen zich nu laten vaccineren, wat dus ook wel is omdat het in de media komt Haha!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:06

O jee, hoop niet dat ik dan ook ziek word, ben hele tijd al licht
misselijk Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig voel ik me verder (nog) wel goed dus hopen
dat het voorbij waait Haha!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:14

van wat ik heb gehoord de griep ongv 1 tot 2 weken zal duren althans van de gasten op me msn die net al ziek zijn geweest.

Bij mij zelf duurde wel ietsje langer dan 2 weken en had toen ookk infectie bij me longen opgelopen

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:38

Anique_Vaandrig schreef:
Draak schreef:
Ik vind trouwens wel dat ze mensen niet zo bang moeten maken voor zon griepgolf.. Wat jullie?

Mwah, bang maken? Een gewaarschuwd mens telt voor twee, zo kun je het ook zien. Zodra ik me nu niet lekker voel, meld ik me meteen ziek. Ik werk in een WoonZorgCentrum voor ouderen. Voor deze mensen kan de griep dodelijk zijn. Extra voorzichtigheid is dus wel geboden. Tuurlijk ben je altijd wel voorzichtig met dit werk, maar nu let je toch extra op.

Bovendien, door wie word je bang gemaakt dan? Ik heb een heel kort item op het nieuws gezien daarover, maar daar werd er echt niet paniekerig over gedaan oid

ik bedoel het meer in de trent van : "oh er heerst een griepgolf, kan me wel makkelijk ziek melden" dat gebeurd ook veel nameleijk Haha!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:53

kan mss wel zijn Draak, maar dat heeft niets te maken met bang maken voor een griepgolf Knipoog als iemand zich valselijk ziek meldt dan zal die daar imo altijd wel een "redentje" voor vinden. en voor afwezigheid moet toch altijd een doktersattest voorgelegd worden? (of toch zeker als je langer dan een paar dagen ziek meldt? )

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:53

ik heb men hele hoofd dichtzitten. niet echt de griep, maar erg goed voel ik me ook niet

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:54

Ik ben ook ziek, vorge week dinsdag tot vrijdag ziek geweest. en nou werd ik dinsdag weer ziek. onwijs leuk dus maar niet heus. En was nog wel vanplan om vanavond tot dinsdag carnaval te gaan vieren, maar dat zit er dus niet in

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:01

Ik had vanaf vorig weekend buikgriep. Vandaag voel ik mij echt weer helemaal goed. Ik sta ook voor de klas en merk dat je dan wel wat kwetsbaar bent voor dit soort dingen. In mijn groep zijn er op het moment steeds zo'n 2 kinderen niet.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:01

oeee eindelijk payback[terugpakking]

de vriend van de eigenares heb zelfde syptomen als ik gekregen gisteren. Hoofdpijn, misselijk, weinig energie.

Hij is nog niet aan het hoesten begonnen maar kom er vlakbij

Hij zeurde altijd dat ik naar buiten toe moest[toen ik ziek was] nu kan ik het aan hem zuren. Hij ging gisteren alleen nog naar Deka dan hele dag weer thuis Duivel . En volgens de eigenares ziek van werk gemeld nou dan is die echt ziek als hij dat doet.
Hun zoon heb trouwens ook zelfde syptomen sinds gisterenochtend.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:04

Ik ben ook ziek. Scheve mond
Heb hele erge keelpijn, een verstopte of een loopneus, hoesten, en ook futloos.. Maarja.. We gaan maar gewoon door.. Gisteren gewerkt straks autorijden en van het weekend weer werken.. Nou gaat leuk worden... Scheve mond
Ik ben normaal echt nooit ziek.. En nu wel.. Scheve mond

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:34

Heb ik vakantie, ben ik ziek Boos!

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:16

ja heel veel mensen in mijn omgeving hebben ook last van de griep. inclusief mijzelf. Zijn er nog meer mensen die de griep opgelopen hebben door waarschijnlijk carnaval?
bah vieze glazen die niet goed omgewassen zijn enz.

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:32

Dat zou best kunnen door de carnaval idd Knipoog

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:46

Ik hoop echt dat ik het niet krijg.
Ik kan echt niet tegen kotsen Verdrietig

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:48

Nou ik ook niet... Verstand op nul en gaaaaan Haha!

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 08:14

Bleh, nu ben ik ook aan de beurt, ben al dagen niet echt lekker en nu voel ik me wat grieperig, gelukkig nog zonder hoofdpijn...

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:27

ik heb ook de griep Verdrietig .. het heerst hier ook al Koe .

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:29

Ik voel me al weer een beetje beter, nog niet perfect maar heb vannacht wel normaal kunnen slapen gelukkig. Lachen
Morgen weer werken dus hopelijk is het dan voorbij, maar dat zal wel niet.. Mijn keelpijn is gelukkig afgenomen. *LOL*

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:31

Ik heb ook de griep sinds gister, lig de hele dag in bed met verkoudheid, buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid..
Hier heerst het ook heel erg, heel veel mensen zijn ziek, en komt dan voornamelijk toch door de carnaval Ja

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 13:35

ik heb alleen geen carnaval gevierd, heb vorige week dus wel veel zieke kinderen in de klas gehad.