Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mango_ schreef:Gisteravond ben ik om half 9 zowat in slaap gevallen aan mn bureau. Tijdje later mn bed in gegaan, maar voor half 11 sliep ik niet. Gewoonweg omdat ik niet in slaap kon vallen.
Vandaag voelde ik me echt niet goed, tot een uur of 2. Misselijk, echt heel erg moe en een beetje licht in mn hoofd.
Dionnee schreef:Ik heb precies hetzelfde... Heel vervelend. Mijn ouders zeggen ook altijd dat ik teveel uitga enz. in het weekend maar zovaak ga ik niet uit, dus daar kan het niet aan liggen. En in het weekend ben ik nooit echt moe. Vroeger sliep ik altijd wel onwijs lang uit maar nu kan ik dat niet eens meer dus zo moe ben ik niet. Ik heb ook zo'n moeite met opstaan doordeweeks!
Ik heb ook pfeiffer gehad, mn moeder denkt elke keer dat het weer op komt spelen dus misschien is dat het wel.. Maar zoals maandag heb ik de hele nacht alleen maar liggen denken en draaien en heb ik helemaal niet geslapen dus heel raar..
Cathelijne schreef:Wat ik me afvraag: werkt de wekker van jullie mobiele telefoon alleen als ie aan staat? Die van mij werkt namelijk ook als ik 'm uitzet.
tantjeuh schreef:Sorry? Waar heb je zoiets gehaalt?
j0rinda schreef:ik heb dus ook dat probleem met het mobieltjee.. mijn wekker heeft het laatst begeven en ik d8 waarom een nieuwe als er 1 op je mobieltje zit..