_Charlotte schreef:Denk dat het erg verstandig is om naar de dokter te gaan en niet te wachten tot dinsdag!!
Ik wacht op mijn moeder, en denk dat ik haar even de dokter laat bellen.
Wachten duurt idd erg lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte schreef:Denk dat het erg verstandig is om naar de dokter te gaan en niet te wachten tot dinsdag!!
tante_trien schreef:Heleen1988 schreef:Of je je zorgen moet maken hangt er een beetje vanaf hoeveel je nu bloedt? Als het niet heel erg veel is, is de kans groot dat het een 'gewone' doorbraakbloeding is (ook wel spotting genoemd) omdat je de pil door hebt geslikt, dat gebeurt dan wel vaker.. Vind het wel heel raar de je HA pas dinsdag tijd voor je heeft aangezien iedereen weet dat je OF tegen die tijd niet meer 'ongesteld' bent; OF erger bent gaan bloeden (stel het is een miskraam ofzo) En in beide gevallen heeft een afspraak op dinsdag geen zin... vreemd hoor.
ben benieuwd hoe het verder gaat. sterkte ermee
Ik bloed, heel hevig, kan elk kwartier/halfuur naar de wc voor een nieuw ob'tje. Jaa ik hoop zelf ook sneller te kunnen, maar wacht even op mijn moeder.
tante_trien schreef:Ik wacht op mijn moeder, en denk dat ik haar even de dokter laat bellen.
Wachten duurt idd erg lang
tantjeuh schreef:elk kwartier/half uur??? Dat is écht niet normaal meer hoor... Meteen naar de dokter of naar de spoed. Wat voor een dokter stelt zoiets nu uit? (is er bij jullie dan ook geen algemeen spreekuur? Hier kan je bijna elke dag van 9 tot 11 en van 6 tot 8uur naar de dokter zonder afspraak)
Dennis schreef:En als de huisarts je niet wil helpen kan je ook naar de eerste hulp of na 5en naar de huisartsenpost gaan.
Ik heb het ook een keer gehad met iets waar ik vond dat er toch wel even naar gekeken moest worden en de huisarts had geen tijd. Toen ben ik na 5en naar de huisartsenpost gegaan.
Sterkte er mee! Het linkt niet echt lekker.
blauw00gje schreef:Tuurlijk ziet je moeder de ernst er wel van in!
Malenka schreef:Fijn dat je toch nog terecht kon. Maar de dokter vond het dus wel zo ernstig dat je terug moet komen als het niet verminderd? toch goed dat je even doorgezet hebt dan.
Valeriej schreef:Typisch dokters, die mensen hebben momenteel veel werk en dan worden ze een beetje chagrijnigK ben blij voor jou dat je naar de dokter bent kunnen gaan en ik hoop dat alles in orde komt !