Fitness

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:27

Ik ga 3 keer per week en heb gisteren 5 km gelopen,afgewisseld met hard lopen en ik heb 20 mijn flink gefietst.En daar na nog een paar aparaten gepakt.Ik wil voor namelijk mijn conditie verbeteren, want na 1 keer de trap op hangt mijn tong op mijn knieèn.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:27

mijn is minuten.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 18:58

vandaag een dagje niet trainen
Morgen ga ik weer Haha!
ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen haha

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:33

Ik ga sinds kort ook naar de sportschool. Conditie was ook 0,0 Haha! Ben nu nog maar 3 keer geweest, maar ik vind het geweldig! Wil conditie opbouwen en daarnaast ook wat strakker worden. Wil 3x per week gaan als ik dat red met studie en werk, maar sowieso 2x p.w.!
En dan afwisselend cardio en kracht. Maar vind het heerlijk om helemaal bezweet en kapot van de machines af te komen!

Ik heb trouwens eerst een introductieles gehad en toen is er een schema voor mij gemaakt. Deze wissel ik dus af met een ander schema wat meer op conditie gericht is.

Wilde eigenlijk vandaag ook gaan, maar zat absoluut niet lekker in m'n vel, dus dat wordt morgen weer afzien! (Ga dan ook maar wat langer Haha!)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 20:36

wat leuk taquila Haha!
wat doe je allemaal per dag?
wel volhouden he;)

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:39

Volhouden gaat wel lukken hoor, vind het verder echt heel erg leuk! Ik doe als warming up de crosstrainer of de fiets, kracht: bovenbenen, dijen binnen en buiten, buikspieren zij en totaal, onderrug, biceps en triceps, dan nog cardio op bv loopband en dan weer cooling down, liefst op het roeiapp.

En als ik alleen cardio doe: fiets, roei, cross, loopband, eliptical trainer.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 08:08

Ik heb nog steeds veel spierpijn dus ik ga vandaan rustig aan doen daar.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 11:10

Goedemorgen! Ik heb al weer lekker gefitnesst vanmorgen! Merk nu al verschil (oefeningen worden makkelijker en kan al een standje hoger/zwaarder) Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:44

Hier nog een fanatiek sporter! Ook ik wil een betere conditie én 15 kg afvallen. Ik ben in juni vorig jaar gestopt met roken en ondanks sporten en opletten met eten 12 kg aangekomen..

Vandaar dat ik sinds kort mijn kcalverbranding nog wat heb opgevoerd Knipoog

Maandag en woensdag doe ik Body Combat, op dinsdag en donderdag Body Attack. Als ik een keer niet kan of geen zin heb, haal ik dit in op vrijdag of in het weekend met fitness. Mijn programma bestaat uit 15 minuten fietsen, 15 minuten crosstrainer, diverse krachtoefeningen gedurende een minuut of 20 en aansluitend nog een 15 minuten lopen...

Naast bovenstaande loop ik veel met de hond (in het weekend naast de standaard rondes ook een stevige bos- of strandwandeling) en rij ik paard (in de weekenden momenteel, als het beter weer wordt en langer licht ook door de weeks af en toe)..

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:03

Hee Chubby Doei!

Groepslessen doe ik niet aan Bloos Heb echt geen ritmegevoel oid en ben een ontzettende hark Haha! Wel respect hoor! 4x per week zo fanatiek bezig!

Ik heb gelukkig (...) staand werk en vlieg dan ook regelmatig heen en weer. Verder fietsen naar het station als ik college heb, op school de trap nemen, veel mest scheppen Haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:39

Haha, ik ben ook al zo'n hark Haha! Dus groepslessen zijn ook niets voor mij. Heb wel een keer bodypump gedaan (met gewichten) en dat ging wel redelijk... Maar dat is voor mij op heel ongunstige tijden.

Ik sport nu 2x per week, en loop op mijn werk vrijwel de hele dag. Ook loop ik een aantal keer per week met de hond van mn ouders. Merk dat mijn conditie veel beter is geworden!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:39

Hey Tequila Doei! Knipoog

Ik vind die groepslessen dus heerlijk en merk dat ik me goed kan laten oppeppen in zo'n les. Vanaaf lekker tekeer gegaan met wat apparaten en de crosstrainer, ligfiets en loopband; dat is voor de afwisseling ook erg lekker!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 23:45

hey chubby wat goed 15 kilo:o hoe heb je dat gedaan als k vragen mag?
en hoelang deed je dr over???

Heb vandaag ook weer gesport

15 min fiets
15 min loopband
2000 meter roeie
15 steppen
100 buikspieren
30 armspieren
30 beenspieren

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 16:52

Hier is nog een fanatiekeling! Ik fitness al heel wat jaartjes en heb al mooi wat spieren gekweekt! Ik ga nu zo'n 4 a 5x per week en doe zowel cardio als krachttraining en krachttraining vind ik het leukst. Ik heb er erg veel plezier in en mijn doel is gewoon lekker fit zijn en een beetje gespierd lichaam vind ik mooi!
Er zijn zoveel schema's die je kan volgen, het is maar net wat je doel is. Wil je afvallen, dan zou ik de nadruk leggen op cardio. Spieren kweken dan moet je aan krachttraining gaan doen. Belangrijk is wel dat je er de tijd voor moet nemen want je ziet niet direct resultaat. Als je een goed schema volgt zie je na 2 maandjes resultaat!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:54

samflame schreef:
hey chubby wat goed 15 kilo:o hoe heb je dat gedaan als k vragen mag?
en hoelang deed je dr over???

Ik wíl 15 kg afvallen, maar ondanks alle inspanning is er nog maar 1 kg af in het afgelopen half jaar Koe Geen idee hoe dat komt. Schildklier is reeds getest, maar geen afwijkingen gevonden. Nu dus over een paar weken een afspraak bij een dietiste en 28 februari "meten is weten" waarbij je helemaal getest wordt (conditie, spierweefsel, vetpercentage, etc).

Vandaag niet naar de sportschool maar 20 km gelopen (4 uur) met de hond.. "Jammer genoeg" hebben we onderweg wel een bord patat stoofvlees gegeten Vork

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 12:49

ohw ik dacht dat je al 15 kwijt was haha
ik dacht nouuu dan moeten we dat geheim natuurlijk even vragen
wil naar de 50-55 en dan een tattoo laten zetten op me heup
dat vind k echt heel vet,
weet iemand hoe pijnlijk dat is?
haha

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:00

Hoe dichter op je bot (dus hoe minder vel en vet) hoe pijnlijker... Maar aangezien ieders pijngevoel anders en persoonlijk is, niet veel over te zeggen Knipoog

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:19

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Sporten is ook niet geheel pijnloos/moeiteloos.

En wat is pijnlijk...ik vond het hoogstens af en toe redelijk irritant, maar het is geen constante pijn. Soms denk je...dit is goed te hebben en dan een ander lijntje denk je...ai wat is dat gemeen.

Je moet er wat voor over hebben. Maar als je overtuigd bent dan laat je het niet voor de pijn.
Wat wil je gaan laten zetten?

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:08

Brrr... Tatoeages, ik moet er niet aan denken! Vind het best mooi hoor (niet altijd, dat geef ik toe), maar is niks voor mij!

Ik ben vanmiddag weer fanatiek geweest. Iets te fanatiek geloof ik, want werd op een gegeven moment helemaal duizelig en kreeg steken in mijn hoofd. Ben toen even gestopt en heb wat water gedronken. Had wel genoeg gegeten, dus daar kan het niet aan liggen. Daarna nog wel even alles afgemaakt. Mooi weer anderhalf uur bezig geweest Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:11

Ik pas vanavond.. De wandeling van zaterdag en een rondje draven gisteren hebben mijn enkel overbelast.. Zo in een warm bad, hopen dat het de spieren versoepeld.. En evt. morgen even langs de zorgwinkel voor wat "bandages" Haha!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 19:22

ik ga straks:D
heb dr zin in
heb egt veel gegeten vandaag dus k moet egt ff wat gaan verbranden haha

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:21

Nog mensen wezen sporten? Ik was van plan om vandaag te gaan, maar was te lang op stal bezig. In plaats van sportschool wel heel wat mest geschept en een eind gefietst Knipoog

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 20:33

nee ik ga morgen weer, dagje vrij genomen vandaag haha
maar ben maandag en dinsdag geweest
en morgen ga ik dus weer, en vrijdag:)
dus opzich wel voldoende
zaterdag ga k dansen in de kroeg
dus dat is ook beweging(A) en k ga me paardje rijden zaterdag,,,

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:06

Ik ben weer geweest en heb 5 km op de loopband weggelopen, en heb ongveer 40 minuten flink door gefietst. Ik wilde vandaag 500 calorieèn verbranden maar het werden er 650.Dus morgen even afwachten of ik iets voel, en zo niet dan vrijdag weer zo,n 650 verbranden.Wat verbranden jullie nou zo,n beetje per keer, ik weet niet of 650 genoeg is?

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 21:18

eigenlijk let k daar niet op
misschien wel handig om te gaan doen
ik train gwn tot k moe ben haha