Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deniejs schreef:Ik werk in een gvt voor verstandelijke gehandicapten, 24 uurs instelling, daar hebben we een client die door roken en pilgebruik een herseninfart heeft gekregen en nu dus zwaar verstandelijk gehandicapt is...
MISTRAL94 schreef:Maar jullie hadden je mond niet mee om te vragen naar de risico's?
Nannes schreef:MISTRAL94 schreef:Maar jullie hadden je mond niet mee om te vragen naar de risico's?
uhm neeIk vertrouwde het wel, als het echt zo gevaarlijk zou zijn zou hij me er wel voor gewaarschuwd hebben, dacht ik. Mjah, zolang ik geen problemen krijg voorlopig door pil ga ik ook m'n ha er niet mee lastig vallen. Die heeft z'n handen al vol aan al die bejaarden hiero!
ursulaatje schreef:@jolliegirl: Als je er veel last van hebt moet je vragen voor een andere pil, die sterker is.. want door de pil krijg je ook minder last van je menstruatie
Je mag de pil eigenlijk ook niet slikken als je rookt
toen de dokter voor mij de pil ging voorschrijven vroeg hij aan mij of ik ook rook, anders kreeg ik hem niet.. slik nu meer dan 2 jaar ong. en nog nooit ergens last van gehad! alleen maar voordelen eigenlijk...ik slik hem door als het me niet goed uit komt
edit: Je moet ook oppassen als je diarree krijgt.. dit binnen 3 uur na het inslikken... dan was er ook iets niet goed
MISTRAL94 schreef:Er zijn ook andere anticonceptie middelen hoor sunshine.
De prikpil, de implanon, de nuvaring, spiraal. Keuze genoeg als jij niet de pil wilt slikken
missnynke schreef:Ik heb 10 jaar de pil geslikt (stediril30/mg30) maar heb bhet ook niet staan op de risico's en de hormonen die je binnenkrijgt.
Ik ben er vorig jaar dan ook mee gestopt.
Ik heb nu wel veel meer last van het ongesteld worden, maar heb meer energie en libido;-)
Ik kijk nog wel uit naar een ander voorbehoedsmiddel maar dan niet 1 met hormonen. (mirenaspiraaltje wou mijn huisarts niet plaatsen omdat hij me te jong vond)
Zaina schreef:MISTRAL94 schreef:Er zijn ook andere anticonceptie middelen hoor sunshine.
De prikpil, de implanon, de nuvaring, spiraal. Keuze genoeg als jij niet de pil wilt slikken
maar dan vraag ik me af: dat werkt toch ongeveer hetzelfde? ook met hormonen enzo.. en heb je dan niet ook dezelfde risico's?