Ik ben echt een kind van mijn ouders: de heupen van mijn vaderskant, de lengte van mams = klein vierkant propje... Dat 'heerlijke' - kroest al bij het woord vochtig - haar heb ik ook van mijn moeders familie (pluizebol staat ergens voor ). Allebei mijn ouders hebben een enorm hoofd, ik dus ook. Voordeel is wel dat er veel humor in past... (gelukkig zie je het haast niet, ik heb al heel wat keren een maatje 54 in mijn handen gekregen, wat, tot grote hilariteit alom, dus boven óp mijn hoofd blijft staan).
blauwe ogen van me vader Kleur haar weet ik eigenlijk niet, ze hebben ongeveer zelfde kleur haar Slag/krullen van mijn moeder Bouw van mijn moeder (kan alles vreten) vaak iets kwijt zijn van mijn vader
pff even denken het meeste komt wel van mijn moeder af de bouw van mij moeder kan zowel alles vreten wat ik wil en kom niet eens zoveel aan ben bijna de zwaarste in me klas maar ben ook 1 van de slankste de wangen en ogen van me moeder ( dank u ) de haar denk ik ook wel en vooral de lengte ook wij zijn allemaal lang in het gezin en me moeder ook en me opa was ook lang en me oma ook
de voeten heb ik van me vader en met rede ook de kleine teen en verder weet ik het niet de oren misschien en de kin oh en de neus
edit: de humor van mama en ook wel "drammerigheid" (vertellen wat je vind, doorzeuren over iets wat je graag wilt)
Laatst bijgewerkt door stephanie09 op 20-01-08 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Grote borsten van mijn grootmoeder aan (vaders kant). Stem, chronische sinusitis en bijziendheid van familie aan vaders kant. Gevoelige voeten van grootmoeder aan moeders kant. Neus en lichaamsbouw (vorm) van familie aan moeders kant.
De combinatie van donker haar met knalblauwe ogen, erfenis van vaderskant. Foto's van de mannelijke familieleden van vaderskant zijn heel opvallend, hang ze op een rijtje en je zou kunnen zeggen dat het telkens dezelfde man is op verschillende leeftijden. Bij mij is er iets verkeerd gegaan, ik lijk namelijk enorm veel op mijn vader, mijn broertje niet (die is ook hartstikke blond).
Uhm een heleboel Aanleg om dik te worden van beide, slechte ogen en tanden van mn pappie, zwakke rug vooral van mams, eigenzinnigheid van mn papa, uhmmmmm volgens mij is er vast meer
Ik heb een bobbelneus van mijn moeder, Dikke bovenbenen van mijn moeder, heel dun haar van mijn moeder (terwijl mijn vader een dikke bos krullen heeft als hij het laat groeien), kleine borsten van mijn moeder, slecht gebit, dat komt volgens mij van allebei de kanten en mijn karakter heb ik vooral van mijn vader. Al met al heb ik voornamelijk de slechte dingen van mijn moeder. Mijn haarkleur en mijn ogen weet ik niet waar die vandaan komen. Mijn ouders en mijn broers hebben donkerbruin haar en bruine ogen en ik heb donkerblond haar en groene ogen.
totaal niets. Mijn bouw is compleet anders dan die van mijn moeder. Alleen de haar kleur heb ik miss het zelfde. Gezicht kan je ook nergens aan herkennen. Heel andere neus, ogen gelukkig wel van mams Grote bruine kijkers en sja voor de rest totaal dus niet Mijn zus lijkt ook compleet niet op mij, maar kwa gezicht wel heel erg op mijn vader. ik lijk dus ook echt niet op mijn zus. Ik bruin haar bruine ogen, Zij blond haar met krul ik ben zwaar stijl je krijgt er geen krul in en zij heeft fel blauwe ogen, ik echt donker bruin nja mijn broer hangt er tussen in zo grappig Iedereen draagt ook een bril of lenzen, alleen ik niet whahah Nee je zou zo zeggen dat ik geadopteerd ben en mijn zus ook bijv. iedereen zouje geloven nja behalve dan dat mijn zus dus heel erg kwa gezicht op men vader lijkt De Bonfrertjes dus
Ik ben ook absoluut een kind van mijn ouders, zonder twijfel, zeker een papa'skindje.
-blauwe ogen (beide kanten van de familie. Ook drie van de vier grootouders) -Klein van gestalte (ben 1.64, vaderlief is even 'groot', de broers en zussen van mijn vader zijn ook allemaal even 'groot'. Zelfs alle nichten en neven hebben dat probleem. Grootste van de familie, langst vaderskant is mijn zus.. Die is 1.70) -korte benen (weer, dank u papa. Ook hier zitten alle neven en nichten mee opgescheept) -serieus achterste (papa's kant, al zijn zussen hebben hetzelfde probleem..) -dik, krullend haar (van mama, die had vroeger zo een ronde krulletjeskop (hippietijd zeker ), zus heeft ook een kroezelkop en héél dik haar) -overgevoelige luchtwegen/astma (papa. Twee andere zussen hebben trouwens ook astma) -goed gebit (van de papa. Hij is 64 en heeft nog ongeveer al zijn tanden en ondanks zijn enorme slechte verzorging van zijn tanden zijn er maar een 5/6tal gevuld. Ik heb nogaltijd perfecte, ongeschonden tanden, zonder gaatjes. En dat op mijn twintigste..)
Brakke voeten, verstopte neus, gevoelige huid/nikkelallergie, van mn vader en in mn gezicht lijk ik het meest op mn vader. Fijn/stijl/veel haar van mn moeder/oma. En een aantal karaktertrekjes van allebei een beetje. Hopelijk heb ik niet het figuur van mn moeder, die was altijd slank tot mager, maar nu niet meer . Gelukkig is het bij mij nog niet toe geslagen en hopelijk gaat het mij voorbij. En gelukkig dat mn ouders allebij hun gezichtsvermogen niet door hebben gegeven, ben de enige in de familie die n beetje goede ogen heeft.
Ik heb TBC gehad wat ook meerdere keren in de familie voorkwam, of het erfelijk is weet ik niet ? Erfelijke longziekte, waar ik tot nu toe niet veel van merk maar als ik ga roken het slecht met me afloopt Verder de standaard dingetjes zoals de lengte van m'n moeder, ogen van m'n moeder, slechte enkels van m'n vader, rugklachten van m'n vader. Erg fijn al die erfelijke dingen