Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:goh wat klinkt dat bekend zeg.. had het vroeger ook heeeeeel erg en dan in combinatie met smetvrees.. doodmoe werd ik er van
ik ben er gelukkig overheen gegroeid
Jennylicious schreef:LimaGentle schreef:goh wat klinkt dat bekend zeg.. had het vroeger ook heeeeeel erg en dan in combinatie met smetvrees.. doodmoe werd ik er van
ik ben er gelukkig overheen gegroeid
Dus jij bent er niet voor behandeld?
Heb je dan nu niet van die kleine 'tiks' meer?
Ketaki schreef:ik heb ook NLD, maar meer dat ik afgeleid werd ( tijdens me school gedeelte) waardoor ik niet goed kon leren.
ik vind dit wel interessant dus blijf dit volgen.
hoeveel soorten NLD heb je dan?
Jennylicious schreef:Ketaki schreef:ik heb ook NLD, maar meer dat ik afgeleid werd ( tijdens me school gedeelte) waardoor ik niet goed kon leren.
ik vind dit wel interessant dus blijf dit volgen.
hoeveel soorten NLD heb je dan?
Soorten NLD bestaat niet, alleen bij iedereen zijn de verschijnselen van NLD anders.
Ik kan me wel concentreren, maar ik ben heel onzeker, heb dwangmatige handelingen, kan geen wiskunde, moeilijk in sociale contacten maken, en behouden, en ik kan niet tegen onverwachtte dingen, dan flip ik.
Ketaki schreef:ook kan ik me niet inleven in hoe anderen zich voelen.
Jennylicious schreef:Ketaki schreef:ook kan ik me niet inleven in hoe anderen zich voelen.
Oh ik kon me eerst ook niet inleven in anderen, en ik was agressief, voor deze 2 dingen ben ik in sociale vaardigheidstraining gegaan, hielp me echt goed:).
Ketaki schreef:ik heb ook een sociale vaardigheidstraining gehad.
maar denk toch dat het niet echt geholpen heeft bij mij.
omdat ik nog steeds niet (goed) kan inschatten hoe mensen zich soms voelen