Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Indomitable schreef:Maar je zegt ook dat je van pil overgestapt was. En veel plassen, lage rugpijn, misselijk. Ik wil geen paniek zaaien, maar de pil die je gebruikte was het daarmee mogelijk om zonder extra voorbehoedsmiddel over te stappen naar de andere en dan te je weet wel watte met je vriend?
Niet 1 niet 2 maar denk wel een keertje of 8 dat ik zomaar draaierig werd tijdens het stappen. Vaak zag een vriendin van mij het ook aankomen omdat ik opeens ook een beetje draaide op me benen en kwam er al suikerwater
aan. Ik vocht er altijd tegen om ook op me benen te blijven staan maar dit lukte vrijwel nooit. Bij mij is dit ook van zelf weer overgegaan. Ik denk dat het voornamelijk kwam van de warmte.
en ook even kan kijken wat de klachten zijn als je de pil gebruikt (staat op het briefje
) ben zelf wel een paar keer op het punt gestaan van flauwvallen waarom weet ik niet maar heb het nu niet meer
zwanger ben je niet
want dan zou het waarschijnlijk aanhouden en net opgehouden zijn na een glaasje cola 

Chocotof schreef:Vriendje heeft me toen op de bank neergelegd en een colaatje
gegeven en na 5 minuten zitten ging het al weer een stuk beter
de rest van de avond alleen wat slapjes geweest.

Succes! Blue_Eyes schreef:Te hoog bloedsuikergehalte dus. Spannend! Ik hoop dat je niet bang bent voor prikkenSucces!

Eva_vanO schreef:Blue_Eyes schreef:Te hoog bloedsuikergehalte dus. Spannend! Ik hoop dat je niet bang bent voor prikkenSucces!
Hypoglykemie is een te laag bloedsuikergehalte, hyperglykemie is te hoog.
Succes verder!

. Ik ben in bed gaan liggen en na een half uurtje/uurtje gok ik, was het over en ben ik in slaap gevallen.
Zou gewoon eventjes langs je huisarts gaan, die kan je vast wel vertellen wat er aan de hand is. Wellicht gewoon te weinig gegeten en een lage suikerspiegel ofzo? secricible schreef:poeh, de meest enge ziektes komen weer langsZou gewoon eventjes langs je huisarts gaan, die kan je vast wel vertellen wat er aan de hand is. Wellicht gewoon te weinig gegeten en een lage suikerspiegel ofzo?

Sorry, mijn schuld