Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StableEnable schreef:Ik zou zeker verder zoeken ook naar een verband tussen de gwichtstoename en de gedragsveranderingen. zou heel goed een oorzaak achter kunnen zitten die met stofwisseling of hormoonhuishouding te maken heeft.
probeer zoveel mogelijk info te verzamelen. zijn er andere dingen die niet kloppen. vermoeidheid? ander slaappatroon? enz. enz.
succes!!
Moniek schreef:StableEnable schreef:Ik zou zeker verder zoeken ook naar een verband tussen de gewichtstoename en de gedragsveranderingen. zou heel goed een oorzaak achter kunnen zitten die met stofwisseling of hormoonhuishouding te maken heeft.
probeer zoveel mogelijk info te verzamelen. zijn er andere dingen die niet kloppen. vermoeidheid? ander slaappatroon? enz. enz.
succes!!
ja we hebben maandag weer een afspraak en ik ga erop hameneren dat ik word doorgestuurd.
Marijkjuh schreef:Misschien kan je langs de huisarts of een dietiste gaan en kunnen die je meer vertellen, wel vreemd iig.
Moniek schreef:ja heb ik al gedaan.
maar er word gezegd ze groeit er wel over heen ,en misschien toch betere voeding?
nou dan spring ik uit mijn vel,want we eten gezond en zeker niks te veel.