Iemand hét middel tegen eczeem?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenet1963

Re: Iemand hét middel tegen eczeem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 16:23

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 16:24

Ik ging eerder een hele middag in de zon liggen, en dan was de eczeem weg Lachen, heb nu alleen nog erge last van psoriasis Boos!

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 16:26

wiseguy15 schreef:
Ik ging eerder een hele middag in de zon liggen, en dan was de eczeem weg Lachen, heb nu alleen nog erge last van psoriasis Boos!

Paardemelktabletten helpen echt!!!
Mijn oma het het en de jeuk en weet ik veel wat allemaal hielp echt
die tabletten kan je gewoon in capsulles kopen of bestellen....

Dailonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:52

Ik heb ook al vanaf mn geboorte exceem. In de winter altijd erger dan in de zomer. Hormoonzalf is gewoon troep. Dat kun je best af en toe een x opsmeren, maar geen jaren met regelmaat. Ik ben 1,5 jaar geleden bij een paranormaal begaafde geweest en van haar heb ik een voedingslijst gekregen. Je weerstand wordt op den duur steeds slechter en je allergische reacties groter. Ik heb me een tijd lang heel strikt aan de lijst gehouden, elke 2 weken veranderde het weer en mijn exceem was weg... En ook heel veel kilo's!! Maar je moet consequent zijn en dat is erg moeilijk... Boos!
Ik mag nu alleen maisbrood, geitenmelk, sojavla, geen tarweproducten...
geen koffie, alcohol....

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-08 22:22

Dailonka schreef:
Ik heb ook al vanaf mn geboorte exceem. In de winter altijd erger dan in de zomer. Hormoonzalf is gewoon troep. Dat kun je best af en toe een x opsmeren, maar geen jaren met regelmaat. Ik ben 1,5 jaar geleden bij een paranormaal begaafde geweest en van haar heb ik een voedingslijst gekregen. Je weerstand wordt op den duur steeds slechter en je allergische reacties groter. Ik heb me een tijd lang heel strikt aan de lijst gehouden, elke 2 weken veranderde het weer en mijn exceem was weg... En ook heel veel kilo's!! Maar je moet consequent zijn en dat is erg moeilijk... Boos!
Ik mag nu alleen maisbrood, geitenmelk, sojavla, geen tarweproducten...
geen koffie, alcohol....

Dan maar die eczeem. Nagelbijten / Gniffelen
Maarja als het echt heel erg is kan ik het me voorstellen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 10:17

NessaX schreef:
bloed laten trekken en kijken waar je allergisch voor bent.
echt ene middel dat werkt is er niet denk ik.
kijk eens in het algemen topic van exceem, daar staat veel in.

was het maar zo simpel. Ik heb al jaren exceem en met bloedtrekken zijn ze er niet achter gekomen waar ik het van krijg. Ik weet zelf dat ik gevoelig reageer op Cherry tomaatjes en chocolade.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:26

Loose schreef:
Veel mensen zeggen trouwens wel dat je er op den duur overheen groeit. Ik hoop het maar! Ben nu 17 en heb het al vet lang..

Bij mij begon het ook ong. toen ik 17 was en werd alleen maar erger door de jaren heen. Eerst alleen armen en knieholtes, nu ook onderbenen, rug en schouders.

Hormoonzalf is idd troep, maar het werkt bij mij zo snel en goed. 1 dag smeren en het is bijna weg. Dusja, ik haal nog steeds geregeld deze zalfjes bij de apotheek. Ik hoef alleen maar te bellen omdat ik inmiddels al heel wat tubetjes gebruikt heb.

Paardenmelk tabletten helpen mij ook erg, deze heb ik een hele tijd gebruikt. Ze zijn nu weer op, dus moet even nieuwe halen, erg goedkoop zijn ze niet helaas..

Stress is bij mij ook een boosdoener, dan word 't erger..