Een hele poos geleden zat er ook een verdwaalde op m'n kin. Ik schrok me echt kapot ik dacht echt.. wat is diiit! Die is gelukkig nooit meer teruggekomen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mrie schreef:40 En scheren, ik scheer al jaren, elke dag. Anders zie je het zo goed. Ik zou wel willen plukken met een pincet, maar tja.... dan ben ik zoooo lang bezig. Vroeger zat ik er wel mee, maar dat is nu wel over. Ik ben genetisch behept en het hoort nu eenmaal bij me...Jammer dan hoor. Kan er niet meer mee zitten.
polly2 schreef:mrie schreef:40 En scheren, ik scheer al jaren, elke dag. Anders zie je het zo goed. Ik zou wel willen plukken met een pincet, maar tja.... dan ben ik zoooo lang bezig. Vroeger zat ik er wel mee, maar dat is nu wel over. Ik ben genetisch behept en het hoort nu eenmaal bij me...Jammer dan hoor. Kan er niet meer mee zitten.
Volgens mij krijgen veel vrouwen het als ze ouder worden. Ik loop ook tegen de veertig nu en heb er ook een paar die ik met een pincet verwijder.
Als je scheert krijg je toch stoppels?
Waarom gebruik jij geen ontharingscreme?
crossmonster schreef:ik was nieuwsgierig nalv de titel
dacht eik dat het om carnaval ging, hoe maak ik heksenhaar
maar idd zwarte beharing op vreemde plekken is ook heksenhaar haha
ik had ze weleens op mijn onderbuik, maar na vaak eruit geplukt te zijn, komen ze nu niet meer terug!
polly2 schreef:@patsur...hé....ik ben niet de enige die op zondagochtend om half zes zit te bokken....![]()
Ik kon niet slapenen was daarom op...en jij?