Heksenhaar!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

Re: Heksenhaar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 02:10

Op mijn pols groeien ook steeds 2 donkere haren uit een moedervlek. Huilen van het lachen Wat Skipper zegt heb ik ook wel eens van gehoord, maar ik haal ze er tóch uit met een pincet. Nagelbijten / Gniffelen Weg met die dingen. Clown

Een hele poos geleden zat er ook een verdwaalde op m'n kin. Ik schrok me echt kapot ik dacht echt.. wat is diiit! Die is gelukkig nooit meer teruggekomen. Tong uitsteken Ik voelde me op dat moment echt een oud omaatje met lange grijze haren op d'r kin. Clown Mocht ik ooit dement worden later en een halve baard krijgen, mogen ze me van mij echt plat spuiten om het weg te laten harsen hoor. *LOL* Kon je maar alvast een formulier of iets dergelijks daar voor in vullen waarin je toestemt dat ze dat mogen doen. ROFL

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 05:34

40 En scheren, ik scheer al jaren, elke dag. Anders zie je het zo goed. Ik zou wel willen plukken met een pincet, maar tja.... dan ben ik zoooo lang bezig. Vroeger zat ik er wel mee, maar dat is nu wel over. Ik ben genetisch behept en het hoort nu eenmaal bij me...Jammer dan hoor. Kan er niet meer mee zitten.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 06:13

mrie schreef:
40 En scheren, ik scheer al jaren, elke dag. Anders zie je het zo goed. Ik zou wel willen plukken met een pincet, maar tja.... dan ben ik zoooo lang bezig. Vroeger zat ik er wel mee, maar dat is nu wel over. Ik ben genetisch behept en het hoort nu eenmaal bij me...Jammer dan hoor. Kan er niet meer mee zitten.

Volgens mij krijgen veel vrouwen het als ze ouder worden. Ik loop ook tegen de veertig nu en heb er ook een paar die ik met een pincet verwijder.
Als je scheert krijg je toch stoppels?
Waarom gebruik jij geen ontharingscreme?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 06:34

Ik heb een keer een vrouw op het station gezien, met een mega moedervlek, en een heleboel haren eruit! Ik dacht eerst dat er een spin in d'r nek zat, dus ik nog 2x kijken waren het echt haren!
Schrok me een dood Bloos!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 06:52

@patsur...hé....ik ben niet de enige die op zondagochtend om half zes zit te bokken.... Haha!

Ik kon niet slapen Slapen en was daarom op...en jij?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 08:36

ik was nieuwsgierig nalv de titel
dacht eik dat het om carnaval ging, hoe maak ik heksenhaar Huilen van het lachen

maar idd zwarte beharing op vreemde plekken is ook heksenhaar haha

ik had ze weleens op mijn onderbuik, maar na vaak eruit geplukt te zijn, komen ze nu niet meer terug!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 12:59

polly2 schreef:
mrie schreef:

Volgens mij krijgen veel vrouwen het als ze ouder worden. Ik loop ook tegen de veertig nu en heb er ook een paar die ik met een pincet verwijder.
Als je scheert krijg je toch stoppels?
Waarom gebruik jij geen ontharingscreme?

Omdat ik dat heel vies vind en ook erreg slecht voor mijn huid. Stoppels krijg je ja, maar die scheer je dan weer weg.. Simpel

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 13:17

crossmonster schreef:
ik was nieuwsgierig nalv de titel
dacht eik dat het om carnaval ging, hoe maak ik heksenhaar Huilen van het lachen

maar idd zwarte beharing op vreemde plekken is ook heksenhaar haha

ik had ze weleens op mijn onderbuik, maar na vaak eruit geplukt te zijn, komen ze nu niet meer terug!

ik ook maar die zijn blond dus laat ik lekker zitten..

En af en toe een tepelhaar Huilen van het lachen maar die overleven het nooit lang.. Misselijk

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 15:01

polly2 schreef:
@patsur...hé....ik ben niet de enige die op zondagochtend om half zes zit te bokken.... Haha!

Ik kon niet slapen Slapen en was daarom op...en jij?

Hier nog 1 die niet kon slapen Tong uitsteken

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 17:42

Dus ik ben niet de enige? Yay!

Bij mij groeit er één haar tussen m'n ogen. Clown
Ik trek 'm d'r steeds uit met een pincet en na drie maanden zie 'k 'm weer. Huilen van het lachen

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 00:03

Dit heb ik niet. Tong uitsteken
ook niet op moedervlekken ofzo.
gelukkig maar. Lachen