Zammie schreef:maar ben het niet met je eens dat een manueel therapeut alleen maar een beetje los kraakt..
hoe bedoel je dit? een manueel therapeut maakt je vooral los met eventueel wat gekraak... maar hij zet niet zoals een chiropractor je lijf weer echt recht op zen plek. bij een manueel therapeut zal je als je lichaam daadwerkelijk scheef staat ook naar toe blijven gaan omdat je last blijft houden. maar ik denk dat jij een hernia-achtig iets had of niet? want als er zenuwen bij komen kijken kan een chiropractor ook weinig doen. ook is het zo dat niet iedereen baat heeft bij de chiropractor... ligt ook aan je klachten.
wel slecht trouwens van jou chiropractor dat ie zo veel beloofde
de mijne beloofde in het begin helemaal niks. ze constateerde alleen wat er scheef stond.
en de chiropractor is ook de enige die mijn spieren weer los krijgt! (omdat het scheef staat gaan bij mij spieren heel erg trekken en schieten op slot ofzo) een fysio heeft wel eens geprobeert mijn rug los te maken, maar die heeft het zelfs opgegeven 
ook nog iets leuks trouwens... ik had sinds jonge leeftijd last van mijn rug en vroeger bij de kinderdokter op school zeiden ze dat mijn ene been langer was als de ander ook vertelde die zelfde kinderdokter dat ik met een holle rug stond en ik oefeningen moest doen voor mijn "zwakke" lange rug....
en wat denk je... ik kom bij de chiropractor en zij vertelt mij dat als ze mijn heup rechtzet ik weer even lange benen krijg
en dat die holle rug van mij helemaal niet erg is en dat ik juist een heel erg sterke rug had.