Dat iemand op tv nagels zet wil niet betekenen dat dat de beste is. Ik wil ook apsoluut niet over komen als beter.
Maar om het verschil te laten zien.
Ik zet nagels in 2,5 uur. De meeste in 1,5 uur. Ik ben ontzettend voorzichtig met de natuurlijke nagel en behandel deze goed voor de kunstnagel er op komt. Klanten adviseer ik elke dag met opi nagelriemoli te verzorgen. hier zit een verzorging in voor de natuurlijke nagel.
Als ik de nagels er af haal laat ik een dun vliesje gel of acryl zitten zodat ik niet op de natuurlijke nagel hoef te vijlen.
Ik onderscheid me van andere doordat ik er een uur langer mee bezig ben. Maar daardoor ook beter voor de nagel zorg.
Dus of mensen zitten wat langer en behouden goede nagels. Of mensen zitten bij een ander een stuk korter en houden er slechte nagels aan over. Dat zeg ik bij mij in de studio altijd, aan de klant de keus waar ze voor kiezen.
Zelf heb ik al 2,5 jaar kunstnagels en als ik ze er af en toe eens af heb zijn mijn eigen nagels nog prima in conditie.
Een gezonde nagel heeft een goede nagelstyliste nodig en elke dag nagelriem verzorging met een goede olie.
als je niet oliet krijg je idd een slappe slechte nagel.
sarosxx een gezonde nagel hoeft nog geen mooie nagel te zijn..