ik zou ook wel eens willen horen of iemand hetzelfde heeft als mij. Mijn linkeroog is soort van lui mn andere oog is gewoon goed. Ik ben hier pas achter gekomen toen ik 16 was en ben toen naar de oogart geweest. Bleek dat mn ene oog -3,57 was en omdat hij zolang het niet heeft gedaan hebben mn hersenen hem uit geschakelt. Heb toen een bril gekregen met -3,57 en de ander was gewoon glas. Ik zag toen gewoon nog slechter, dagen hoofdpijn gehad, want me oog moest er aanwennen en de spiertjes moesten weer gaan werken. Na 3 maanden zou ik verschil gaan zien nou niet dus en haatte dat ding zo dat ik hem niet meer opgezet heb.
Tijd geleden ben ik weer geweest want wou het nou wel eens gaan proberen met lenzen. Weer naar de oogarts deze zei 3.75 is véél te hoog went je oog nooit aan en kreeg -2. Nou kwam weer de dagen van hoofdpijn en me oog was te droog voor lenzen waardoor dat nooit wende.
Om een lang verhaal kort te maken draag nu gewoon helemaal niks meer. De oogarts zei ook dat het de vraag was of het nog goed kwam.
Nou ben ik wel aan het autolessen alles gaat goed, vind zelf dat ik ook diepte kan zien. Mn goeie oog coriceerd ook gewoon alles. Nou ga ik toch naar de cbr keuring in het oogziekenhuis. Wat denken jullie zal ik ermee door komen? Me gezichtveld is ook 140graden horizontaal.