Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dana01 schreef:in de normale winkels klopt er vaak niets vandan kom ik niet in een 46.. neem bijvoorbeeld de broeken van c&a, daar pas ik ruim in een 46 .......
voor mij dus een rotmaat
ik ben helemaal geen snoepermaar ik eet gewoon te weinig, geen ontbijt (slecht) en 2 stukken brood tussen de middag 's avonds een paar aardappeltjes en een scheppie groente en dan 's avonds laat trek krijgen
die laatse zorgt dus voor overgewicht, in combinatie met de pil ( altijd goed voor extra kilo;s) en gewrichtsproblemen van jongs af aan .... beweging is in mijn geval geen optie, ik loop de hele dag en sporten zit er gewoon niet meer in dan
ik ben blij dat ik van de 104 naar de 90 ben gegaan, zou wel meer kwijt willen, maar ben inderdaad ook niet fanatiek genoeg...
ik zit lekker in mijn vel en zolang dat zo is vind ik het wel prima
kasparonda schreef:Daarbij ben ik ook nog best klein en ben dus net een bal met armpjes en beentjes
Lien2 schreef:Je hebt een site vanuit Margriet http://www.streep-je-slank.nl/afvallen waar je lid van kan worden. Ik heb dit een paar maanden gedaan en het helpt wel inzichtelijk te krijgen in welke voedingsgroepen ik teveel of te weinig at. Alleen elke dag invullen werd ik zat dus ben ik er weer mee gestopt. Ik ben nog steeds geen slanke den (en zal ik waarschijnlijk ook nooit worden), maar het helpt wel.
Ooit heb ik de ziekte van Pfeiffer gehad en mocht geen vet. Nou dat heb ik heel drastisch doorgevoerd en toen ben ik heel veel afgevallen. Ik ging als Sherlock Holmes door de supermarkt om voedingsmiddelen te vinden met een zeer laag vet gehalte. Het is wonderbaarlijk hoe lekker je kan eten zonder veel vet. Verder is het aan te raden te bakken in plantaardige olie ipv braadboter en rode sauzen gebruiken ipv witte.
Maar tips zijn welkom, er mag nog wel wat vanaf!
kasparonda schreef:Mijn man is ook wat dikker en die moest toen voor dienst wat kilos kwijt en die is toen naar een dietiste en die mocht bijna niks meer eten en alles zonder saus of iets dus droge sla en dat vind ik dus niet lekker.
Ik eet graag groenten en sla maar over sla moet toch echt een beetje dressing en hij had na een tijdje veel kilos kwijt maar hij had steeds honger en hij had steeds meer zin in iets lekkers want alles wat hij mocht eten was supersmaakloos.
Verder kook ik iedere dag, niet te vet en prober overal rekening mee te houden.
Cyntje schreef:Het liefst rund, kalkoen, kippenvlees of mager varkensvlees.
Vis waaronder schol en tonijn werken ook goed
Gebruik fruit als tussendoortjes of kies voor een evergreen, eierkoek of plakje ontbijtkoek
Jaime1 schreef:Ik doe nu de citroensapkuur -> http://www.citroensapkuur.nl
Ik weeg dan niet zwaar ofzo.. Maar ik ben in die 4 dagen toch al wel 2 kilo afgevallen.