het heersende virus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: het heersende virus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:36

Ja er heerst wel een virus. Ik ben vorige week verkouden geworden en heb al vanaf maandag geen stem meer. Vandaag is het een beetje beter geworden en kunnen mensen mij weer verstaan Vork Maar ik heb me niet echt zwaar beroerd gevoeld, eerder een beetje als een vaatdoek Nagelbijten / Gniffelen

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 16:45

Hier nog een ziek thuis, begon dinsdag met niet kunnen slapen Verward
Woensdag hoofdpijn, misselijk, duizelig...dus ik dacht aan migraine.
Vandaag zet het door geloof ik, kon nu wel slapen(tot 14.00 uur) maar zwak/keelpijn/diarree/misselijk/hoofdpijn/warm-koud rillen enz enz
Neus en holtes zitten ook vol Misselijk

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:40

Hier nog eentje Vork

Zondagavond ineens heel erge last van m'n keel. Maandag vooral heel veel keelpijn en 's avonds ook koortsig. Dinsdag koorts en stem kwijt dus ziekgemeld. Woensdag wel weer gewerkt met heel veel keelpijn. Donderdag dacht ik dat het door ging zetten, toen werd ik misselijk en slap. Clown
En 's middags weer koorst en vandaag nog steeds hetzelfde..

Ben benieuwd of het nog gaat pieken of dat het weer gaat afzakken.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:16

Tsja, heb chronische bronchitis en als er dan iets heerst ben ik wel de eerste die het heeft. Zondagavond al overgegeven en 2 daagjes thuisgebleven, maar vandaag alweer ziek. Vooral heel erg benauwd, met inademen pijn en zit helemaal vol met slijm. Verder hoofdpijn, misselijk en moe.

Iedereen beterschap!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:41

het heerst inderdaad een virus rond ons

Ik zelf heb op moment hoofdpijn en last van me keel maar sinds vandaag wel minder hoesten dan gisteren dus dat gaat vooruit en ik voelde het al sinds maandag aankomen

Eregistr niet eens kunnen slapen door vreselijke hoofdpijn

Zit nu hele dagen thuis en soms verveel ik me zo erg ik gewoon in slaap valt in de middag

Mijn vader is sinds woensdag ziek geweest maar is alweer genzen[geluksvogeltje]
Me moeder is al sinds vorige week ziek en me broer sinds vandaag

De familie van waaar me paard is gestalt was al in het voorjaar vreselijk ziek geweest. Eerst de moeder dan de dochter en dan haar vriend ook nog eens.

Zover is de verzorgster van Ryanka niet ziek geweest en of de vader van de stalling Boos!