Mijn vriend accepteerd mijn grenzen niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Re: Mijn vriend accepteerd mijn grenzen niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 23:36

fjordjes schreef:
Net gepraat met m'n vriend, maar volgens mij begrijpt hij me niet. Hij zegt dattie het helemaal niet doet maar toch gaat ie erna evengoed door. Wat moet ik nou doen? Ik voel me eigenlijk niet veilig bij hem...

Stop er nu mee..
Het is niet leuk nu, maar er zijn ook jongens/mannen die je wel respecteren..
Wat is nu een relatie gebaseerd op angst??
Je partner moet jou vertrouwen kunnen en willen geven, wilt jou zoals je bent en niet veranderen, respecteert je mening en gevoelens..

Al deze tijd die je er nu nog in zou steken is feitelijk weg gegooid..
En hoe eerder je hem bent 'vergeten', hoe eerder je misschien iemand tegen komt die je wel een goed gevoel geeft..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:43

Het ene moment is hij lief, het volgende moment voel je je niet veilig bij hem: wat is het nu? Ben je hem niet vreselijk horig?

Zo te lezen laat je over je heen lopen, maak er alsjeblieft een eind aan. Beter een eind met schrik dan een schrik zonder eind...

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:55

Kristie schreef:
Als iemand (meerdere) malen over je grenzen heen gaat dan moet je goed duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent, en als iemand er dan nog mee door gaat dan is er sprake van aanranding/verkrachting hoor Knipoog
Echt maak je grenzen heel goed duidelijk, en als hij doorgaat moet je dat echt niet pikken, je overschreidt dan ver al je eigen grenzen, en hij heeft jou grenzen te respecteren.

Ik zou hem dat nog een keer duidelijk maken, en als hij dat dan nog niet respecteert, dan zou ik mijn conclusies trekken.
Heel veel sterkte Lachen

Idd, gewoon duidelijk zijn en niet toegeven aan hem.