Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
asfact schreef:italiaanse laulierdrop kan je kopen bij het kruitvat die harde staafjes zitten in een klein potje
marel schreef:Rennie is een maagzuurremmer, dus als je echt maagklachten hebt zal dat niet werken.
Grootmoeders middeltjes heb je genoeg, warme melk met anijs schijnt te helpen. Maar als je echt pijn hebt doe je er verstandig aan om even langs de huisarts te gaan, hij kan je pantozol oid voorschrijven.
phaser schreef:marel schreef:Rennie is een maagzuurremmer, dus als je echt maagklachten hebt zal dat niet werken.
Grootmoeders middeltjes heb je genoeg, warme melk met anijs schijnt te helpen. Maar als je echt pijn hebt doe je er verstandig aan om even langs de huisarts te gaan, hij kan je pantozol oid voorschrijven.
Pantozol of Pantoprazole is naar mijn gedacht een zuurpompinhibitor en mag niet voorgeschreven worden tenzij er een gastroscopie wordt gedaan. Nu in België is dit zo, maar ik denk dat het in NL niet veel anders gaat zijn.
Je kan wel zogenoemde 'staaltjes' krijgen. Maar die voorraad rekt ook niet oneindig...
PinkyBubble schreef:asfact schreef:italiaanse laulierdrop kan je kopen bij het kruitvat die harde staafjes zitten in een klein potje
wat doet dat dan?
CleovG schreef:Ik heb geen tips, maar waarom is rennie zo slecht voor je?