Gebeten door paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blackpegasus

Re: Gebeten door paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:38

ik ben ooit in mijn bovenarm gebeten en dat was ook een beetje open en verder zag het er heel vies uit. Mijn spieren waren nl samengeperst door de beet. Ik ben toen ik thuis kwam gelijk naar de eerste hupl gegaan en daar schrokken ze nogal. Ik kreeg iig een tetanusprik en brandzalf erop en in het verband. Gelukkig ben ik er heel goed vanaf gekomen en zie je bijna niks meer van mijn litteken. (= 14 jaar geleden gebeurd)

_Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:44

Ik ben vroeger ook een x gebeten in me borst (was nog klein dus zat nog niks) Was wel hard gebeten dus onder de bloed, meteen door naar de eerste hulp.
Wat ze daar precies deden weet ik niet meer is al zo'n 9 jr geleden..
Bij mij zie je ook vrij weinig van de littekentjes, alleen als je het weet.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:45

ik ben vaak in mn vingers gebeten. op een of andere manier hadde allebei mijn paarden een tik dat als ze op de trailer stonden mij in mn vingers te bijten(ook al ze er alleen op stonden) heb toen altijd wat blauwe en pijnlijke vingers gehad. 1 x was het zo hard dat ik alles hoorde kraken in mn vinger misselijk werd en al.maar kon niks doen op dat moment stond in de trailer tijdens het rijden vanwege geen goede vastzetmogelijkheden. toen we op de andere stal aankwamen is ermeteen door mn vriendin(ehbo-er) nagekeken. en achteraf zal het ook vast gebroken zijn geweest. heb geen tetanus ervoor gehaald omdat het bij mij nooit open was.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:49