Ik eet 's avonds zakken chips, koekjes, suiker... Misschien een goed idee om eens een gezond alternatief te nemen. Ik heb het licht gezien hoor, ik ga het eens proberen al die tips hier.
ik neem i.p.v 3 grote maaltijden 6 kleine, en ik eet s'avonds zoiezo wat later half 7 of 7 uur ofzo en als ik sávonds trek heb dan pak ik wat vleeswaren of ik maak een blikje tonijn open.
ik ontbijt ook zeer goed, en eet de hele dag door goed, maar savonds nog steeds zo'n honger, en idd ik kon niets vinden wat goed vult én wat ik lekker vind (behalve chocolade, chips, en de hele mikmak) dus eet ik een baby fruitpotje mjam mjam vind dat zo lekker! als ik t opnieuw kon doen deed ik dat zeker, door al dat eten in de avond ben ik 2 maten gegroeid binnen notime, dus goed opletten!
karijn
Net voor de jaarwisseling ben ik begonnen met mijn dieetplan Het werkt, ik ben nu 2,5 kg kwijt.
Savonds trek ken ik maar al te goed. Mijn moeder kwam met afslank-thee aan. Vond het in het begin erg smerig, maar als ik een kopje neem als ik savonds trek krijg, is het direct over.
Ik heb 'm van het kruidvat, maar er zijn ook andere merken. Succes