benauwd, steken in borst...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: benauwd, steken in borst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 14:07

Nou, vanochtend bij de huisarts geweest en ik mocht gelijk door naar de Spoed Eisende Hulp in het ziekenhuis! Bloos!
Na 2,5uur marteling en verveling zijn ze tot de conclusie gekomen dat mijn spieren in mijn borst wsl een beste klap hebben gehad tgv stress.
Oftewel, Loraine is gewoon kerngezond! Hyper!
Maar mocht dit weer gebeuren en niet binnen een uurtje afzakken, dan moet ik gelijk weer terugkomen naar de SEH.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:12

Oh nou gelukkig maar. En hoop voor jou dat het niet meer gebeurd.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:18

he vervelend joh.maar gelukkig is het niks ernstigs beterschap en niet meer zoveel stressen he

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 14:47

marlies85 schreef:
he vervelend joh.maar gelukkig is het niks ernstigs beterschap en niet meer zoveel stressen he

Was het maar te voorkomen... Knipoog

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:31

heb je geen pijnstillers gekregen dan?

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 16:37

Pijnstillers zijn nou niet echt handig als ze niet 'echt' nodig zijn, dit is iets wat waarschijnlijk ook wel beter wordt met paracetamol, ibuprofen of naproxen....

Ik weet hoe ontzettend pijn het kan doen hoor, als ik flink loop te hoesten een paar dagen dan lijkt het soms alsof ik gekneusde ribben heb...gelukkig valt dat altijd mee.

Ik hoop dat je snel opknapt...en inderdaad, stress een beetje vermijden en een lekkere warme douche / warm bad...of nog beter een avondje sauna ofzo...op doktersvoorschrift relaxen Tong uitsteken

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 16:44

Ik ga mss dit weekendnaar een goede vriend van me en verder kijk ik wel, doe het iig erg rustig aan. Knipoog

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:07

Ik zit ook met een longonsteking hier, net terug van de HA Scheve mond

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:47

lor1_1984 schreef:
Nou, vanochtend bij de huisarts geweest en ik mocht gelijk door naar de Spoed Eisende Hulp in het ziekenhuis! Bloos!
Na 2,5uur marteling en verveling zijn ze tot de conclusie gekomen dat mijn spieren in mijn borst wsl een beste klap hebben gehad tgv stress.
Maar mocht dit weer gebeuren en niet binnen een uurtje afzakken, dan moet ik gelijk weer terugkomen naar de SEH.

dus met anderewoorden spande je je borstspieren te veel aan door stress ? dus een variatie van een soort hyperventilatie doordat je te hoog adem of begrijp ik het nou verkeerd ?
hiervoor moest ik namenlijk naar mensendiek om me leren te ontspannen omdat ik mijn borstspieren en schouderspieren vaak te veel aanspan en te hoog ga ademen en vooral met stress doordat ik tentamens heb o.i.d. het helemaal erg was. Jij hoef dat dus niet ?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 20:42

__KELLY schreef:
lor1_1984 schreef:

dus met anderewoorden spande je je borstspieren te veel aan door stress ? dus een variatie van een soort hyperventilatie doordat je te hoog adem of begrijp ik het nou verkeerd ?
hiervoor moest ik namenlijk naar mensendiek om me leren te ontspannen omdat ik mijn borstspieren en schouderspieren vaak te veel aanspan en te hoog ga ademen en vooral met stress doordat ik tentamens heb o.i.d. het helemaal erg was. Jij hoef dat dus niet ?

Nee, ik moet voorlopig (bij pijn of spanning) 8 paracetamol per dag slikken zodat ik mezelf niet teveel aanspan.
Ik heb het nooit eerder gehad, wel dat ik mijn rug vast zette, maar niet zoals nu met benauwdheid en steken in mijn borst.