Gelukkig maar..zat na een uur al van oliebol t bloed nog..en nu dus nog.,.was bij die andere kies nl niet zo..En na dat verdovingsdrama dacht ik zal toch niet iets fout gegaan zijn ofzo
Hoop dat ik er geen last van krijg..dan hoef ik vd week tenminste niet meer terug Maar zal maar even afkloppen
ik weet wat je meemaakt ik heb hetzelfde. ik heb afgelopen weeken d een accute ontsteking onder mijn kroon gekregen (kies heeft eerst een WKbehandeling gehad en daarna kroon erop) nu moet de kies eruit. die WKbehandeling hebben ze 10 x 2uur over gedaan, elke keer tussen de 10 en 15 spuiten in mijn mond en nog ALLES gevoeld. morgen moet ik naar het ziekenhuis, naar de chirurg en hopelijk halen ze die kies er dan ook meteen uit, onder volledige narcose. aangezien gewone verdovingen bij mij niet werken durfde mijn eigen tandarts het gisteren niet aan om hem er uit te trekken.
mijn gezicht is ook enkele dagen gezwollen geweest, nu is de bult aan de binnenkant van mijn kaak opengesneden en kon de druk eraf. nu begint mijn gezicht weer een beetje recht te trekken
Ik durfde ook niet hoor Maar heb er nu helemaal geen last meer van..alleen dat wondje af en toe en mn kaak een beetje maar niet zo erg als kiespijn Dus het was het toch wel waard..Al vond ik dat gister dus van niet
ja, ik ben dadelijk aan de beurt. om 2 uur dus ben benieuwd of ie hem er meteen (onder volledige narcose) uit gaat halen. is in principe alleen een kijkafspraak ivm wachttijden ed. maar blijf wel nuchter zodat ALS ze het meteen kunnen doen dat ze dat ook werkelijk kunnen
Zou wel lekker zijn als ze het toch nog gelijk zouden doen.Ben je er tenminste van af Maarja misschien moet je toch wel gewoon er voor terug komen.. Heb je er nu nog veel pijn aan? Of dat niet ? Succes iig vanmiddag.
de zwelling is wel weggetrokken, nadat ik een hele gore smaak in mn mond had, dus wss is het abces opengegaan en kon de druk eraf. dus ik zie er weer representatief uit maar de pijn houdt wel aan ja. pijnstillers werken niet. het lijkt wel of ik imuum ben voor verdovingen en pijnstillers. word er alleen duf en stoned van maar blijf de pijn houden.
Bij mij helpen ze bij kiespijn eigenlijk ook niet echt hoor.Paracetamol al helemaal niet..zelfs met codeine niet Je wordt er na zo veel dus alleen suf van jah..