Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ad0rey0u schreef:Mjaa zat me net te bedenken wat een goed epileer apparaat zou kunnen zijn maar als ik dit dan weer lees
Degenen die epileren, wat voor apparaat hebben jullie?
dees_daan schreef:ik heb er idd ook 1 van Philips, hij maakt wel vrij veel lawaai
Sok schreef:Niks, gewoon laten staan! Lekker makkelijk!
Haha nee, ik hars het. En als k daar eens geen tijd voor heb gewoon met een scheermesje
Epileren met zo'n apparaat trek ik niet, dat doet me veel te zeer!Met harsen is het gewoon in 1 keer klaar
Bikinilijn epileer ik met een pincet, de rest scheer ik gewoon met een mesje.
Nannes schreef:dees_daan schreef:ik heb er idd ook 1 van Philips, hij maakt wel vrij veel lawaai
whaha, ja het is af en toe net of je met een bosmaaier aan de gang bent
ad0rey0u schreef:Maar wat vinden jullie dan bijvoorbeeld van dat 'Epil Smooth' van TellSell?
Zou dat echt werken?
ad0rey0u schreef:Mjaa zat me net te bedenken wat een goed epileer apparaat zou kunnen zijn maar als ik dit dan weer lees
Degenen die epileren, wat voor apparaat hebben jullie?
Tjaldur schreef:Sok schreef:Niks, gewoon laten staan! Lekker makkelijk!
Haha nee, ik hars het. En als k daar eens geen tijd voor heb gewoon met een scheermesje
Epileren met zo'n apparaat trek ik niet, dat doet me veel te zeer!Met harsen is het gewoon in 1 keer klaar
Bikinilijn epileer ik met een pincet, de rest scheer ik gewoon met een mesje.
Auwwwwww!
MaartJ schreef:hihi..
Benen met epileerapparaat (Philips beauty Santinelle staat er op.. van een vriendin gekregen die vondt het net een moordwapen)
Oksels + gezicht + bikinilijn met pincet..
Binikilijn valt best mee als je er aan gewend ben..
Oh ja vriendin van me had zo'n handschoen ding van TellSell besteld.. nou dat kreng schuurt gewoon heel je huid er af (oke inclusief haar maar k hou toch graag mijn velletje over)