het ontzettend vaak moeten plassen, teken van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chantal1982

Re: het ontzettend vaak moeten plassen, teken van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:52

Wat al eerder geopperd werd, doe eens een zwangerschapstest ( als je natuurlijk aan seks doet). Je hebt namelijk precies dezelfde klachten als ik, toen ik in de eerste maanden van mijn zwangerschap zat. Ik wist niet dat ik zwanger was en was niet misselijk, maar liep wel ineens om de 5 minuten naar de toilet. Mijn vingers en enkels waren s'avonds dikker en ik merkte aan mijn broeken dat mijn buik wat aan t opzwellen was. Ook was ik makkelijk moe. Ik wil je niet bang maken maar ook met de pil gebeuren weleens foutjes IIG heel veel succes

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:57

Ik ken het probleem,,,

Ik moet zo vaak naar de wc, na een koppie thee of glas cola moet ik al rennen, verschrikkelijk..

Bij mij heeft het denk ik te maken met het weer, en ik ben blaasontstekings gevoelig dat voel ik al niets eens meer.
Voor ik weg ga moet ik eerst 2x naar de wc, en dan halverwege een lange rit moet ik al..
In de nacht word ik ook wakker, soms moet ik wel twee keer..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:58

ditchie schreef:
Zijn jullie daar nooit eens mee heen geweest dan? Het is niet normaal ofzo! Fysio wordt gewoon 9x vergoed in je basis zorgverzekering. Zonder doorverwijzing kan je daar een afspraak maken. Dan kan je misschien van dat gedonder afkomen!

Niet dus. Fysio valt altijd onder de aanvullende verzekering en pas vanaf de 9e behandeling onder de basisverzekering bij een erkende chronische aandoening.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:59

chantal1982 schreef:
Wat al eerder geopperd werd, doe eens een zwangerschapstest ( als je natuurlijk aan seks doet). Je hebt namelijk precies dezelfde klachten als ik, toen ik in de eerste maanden van mijn zwangerschap zat. Ik wist niet dat ik zwanger was en was niet misselijk, maar liep wel ineens om de 5 minuten naar de toilet. Mijn vingers en enkels waren s'avonds dikker en ik merkte aan mijn broeken dat mijn buik wat aan t opzwellen was. Ook was ik makkelijk moe. Ik wil je niet bang maken maar ook met de pil gebeuren weleens foutjes IIG heel veel succes

Haha! Ken er nog een, en zo af en toe steken wat de ophangbanden van mijn baarmoeder bleken te zijn. Veel last had ik er verder ook niet van.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:26

juistum anne soms heb ik beste steken, maar kan het niet plaatsen, en de dokter geeft altijd wel medicijnen mee, maar heb ik het idee van dat het niet werkt..
Ik moet alleen vaak plassen,,
Als ik ga paard rijden, net er voor nog eventjes, en als ik van het paard afstap

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:53

Nathalie schreef:
zwanger...? Knipoog

Dacht ik ook Tong uitsteken
Alhoewel het juist goed is als je om de 2 uur naar de wc gaat Lachen.

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 19:25

ja, kan wel een keer een zwangerschapstest doen. maar mijn vriend en ik doen het eigenlijk al ongeveer een half jaar met condoom. met uitzondering van 1/2 keer ofzo. (ben wel gewoon aan de pil)
lijkt me sterk dus...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:34

Ik heb het ook vaak gehad, op vakantie ook, maar op vakantie kwam het door het teveel drinken. Thuis is het eens in de zoveel tijd, waardoor ... geen idee

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:28

Ik heb een keer blaasontsteking gehad, waarbij ik echt alleen maar ontzettend vaak naar de wc hoefde. Verder amper/geen steken in de buik of pijn bij het plassen, puur aandrang zeg maar. Maar ik zou zeggen, ga gewoon naar de dokter, dan weet je het Lachen Het is iig niet normaal, als je voorheen niet zo vaak hoefde.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:31

heb ook paar maanden geleden blaaontsteking gehad. behalve dat ik mega vaak naar de wc moet nergens last van. normaal ga ik bijv 5 x op een dag maar nu dus echt 15 keer. dus kan een teken zijn.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 18:25

Oh ik ken het heel goed, ik moet echt zo vaak naar de wc, ik moet zeker ieder uur. Soms zelfs 2x in 1 uur. S nachts is het echt een wonder als ik in 1x door kan slapen. Meestal moet ik minimaal 2x s nachts naar de wc.
Ik ben niet zwanger, drink niet abnormaal veel (al drink ik bijna niks, moet ik nog net zo vaak naar de wc) en ben zo gezond als een vis, dus weet ook niet wat het is

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 21:08

volg dit even heb hetzelfde als auk maar dan vooral van stress. en heb nu pww dus...