Ja, ik heb het ook eens had. Het was vreselijk. Die vlekken zaten overal ( maar dan ook echt óveral )
Het leek nooit over te gaan. Ze bleven maar komen en gingen op ten duur ook open. Gelukkig is het door de zalf en alles afplakken weer helemaal weg gegaan. Ik was bang dat je er nog iets van zou gaan zien, maar dat was totaal niet het geval.
Mijn zusje had een plekje bij haar bovenlip, wat heel smerig werd. Brr! En de volgende dag had ik een raar blaasje op mijn pols. Ik kon het vel natuurlijk niet laten zitten, eraf getrokken, zo smerig. Wij naar de dokter. Krentebaard.
Na 2 dagen antibiotica is het in het algemeen niet meer besmettelijk.
Wel moet je goed zalf en pillen slikken, want het gaat zo je lichaam door.
Me zusje kreeg het daarna op haar neus, en ik aan mijn ooglid.
Even doorbijten.
Heeft hier ook ongeveer 2 maanden egduurt voordat het echt genezen was
ik heb het ook gehad, 2 keer eigenlijk een keer op mn hak, toen kreeg ik het via meisjes van mn verzorgpony daarna kreeg ik het nog een keer op vakantie ik had het toen op mn kont en onder mn oksel ook kon ik niks meer horen! bleek dat ik het ook in mijn neus en oren had zitten toen kreeg ik tabletjes en zalf.. weet niet precies hoelang het duurde voor het weg was
Zo'n 2 jaar terug zat mijn gezicht eronder. Het begon met een onschuldige muggenbult die ik openklauwde Antibiotica en zal en moest 2 weken thuisblijven van school (schaamde me dood, was wel het enige pluspuntje eraan).
Idd, had zelf eentje in me wenkbrauw (daar ging je wenkbrauw met haar en al ), eentje onder mijn kon en in mijn nek. Waardoor ik noodgedwongen lage shirtjes aan moest doen.
Bleh wordt er weer misselijk van als ik er aan denk