ontslakken maar dan ook echt wie ook.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: ontslakken maar dan ook echt wie ook.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:58

marleen_usar schreef:
Ik wil gaan ontslakken maar dan ook echt,dus dat ik echt aan de ......ga.Op de tv had ik ooit iets gezien,en die persoon was ook aan het ontslakken.Jeetje er kwamen echte slakken uit,zijn er mensen die ervaring hebben met het ontslakken? En wat heb jij dan gedaan,en voelde je je ook beter.

die jij hebt gezien was het programma van Patty Brard Haha!
en die slakken zaten in kelly Tong uitsteken

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 00:06

Ir111 schreef:
Skitter schreef:
Daarna ga ik wat meer kijken naar andere (niet zo zoete) voedsel. Vaak zit daar dan ook extra suiker in verwerkt.

Suikerloos eten is echt heel lastig, wist je dat er zelfs in (zoute!) chips suiker zit!?

Volgens mij bestaat er geen ontslak kuur waarbij je wel mag eten. Neem je toch gewoon lekker een weekje vrij om te ontslakken?? Clown

Ja ik weet dat het heel lastig is om echt geen suiker meer binnen te krijgen. Tegenwoordig zit er suiker in werkelijk alles. Sinds ik nog thuis woon is het ook helemaal lastig om betere eten te eten maar zowiezo ga ik geen snoep of prik/sapjes meer eten of drinken. En verder dingen waar er gewoon veel suiker in verwerkt zit. Tja moet kunnen. Als ik een keer weer op mezelf woon dat ik weer natuurlijker dingen in huis halen Ja

Tja een week vrij nemen om te ontslakken Koe Zou kunnen maar zie ik voorlopig niet in de planning. Haha! Ach en tegenwoordig drink ik ontzettend veel water, dus iig the next best thing, dacht ik zo Tong uitsteken

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:43

Skitter schreef:
T3mptati0n schreef:
Klinkt idd nogal ontsmakelijk Nagelbijten / Gniffelen Arme mensen die het moeten uitvoeren Huilen van het lachen

Eigenlijk zou iedereen dat eens per jaar doen he Bloos

Niemand eet zo gezond dat het niet nodig is. Ik ga dit jaar van de suiker af. Dus alle suiker ga ik helemaal weglaten. Geen snoep of prik/sapjes meer als eerste. Daarna ga ik wat meer kijken naar andere (niet zo zoete) voedsel. Vaak zit daar dan ook extra suiker in verwerkt. Jaja, het is wat. Suiker is zo ontzettend slecht voor je. Als het nu anno 2008 uitgevonden zou worden, zou het echt verboden zijn, als drugs gezien worden, volgens mij. Ik bedoel het is ook verslavend en ontzettend slecht voor je.

Het zal niet zo heel makkelijk zijn denk ik, soms heb ik echt veel trek in zoetigheid maar ja dan moet ik maar een appel nemen ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Qua ontslakken op de citroensap methode (Om ff ontopic te blijven) ik zou het denk ik niet kunnen. Ik heb een ontzettend zware baan en tegen de middag heb ik altijd ontzettend veel honger. Ik weet niet of ik die honger wel kan stillen door iets te drinken..Ben er bang voor. Een dag zou wel kunnen maar een week.. Maar een dag vasten moet wel kunnen Bloos Misschien een dag in de week, is dat ook goed denken jullie?

Anders een andere ontslak dieet waar je wel iets mag eten??

Nee denk ik niet
Je stofwisseling word dan opgeschrikt waardoor je lichaam er misschien totaal anders op gaat reageren,...
Dan zou een week misschien toch nog beter zijn.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:34

Toevallig net vorige week het C+ Ahornstroop besteld! Haha! Ik ga ook de citroensapkuur doen, al eens eerder gedaan en dat was toch wel uit te houden! Ja

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:39

Ik heb ook ontslakken gedaan...maar dan met Aloe Vera Sap. Dit bouw je langzaam op. Hier mag je gewoon bij eten. Het moet op de nuchtere maag maar na een half uur mag je gewoon eten.

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:12

Ik vind dit onderwerp reuze interessant. Het lijkt me echt gezond, zou het graag willen doen. Ik snap eigenlijk sommige dingen niet:

- Je drinkt sap wat je thuisgestuurd krijgt. Er zit een gebruiksaanwijzing enzo bij?
- Je mag daarnaast soms niets eten en soms wel?
- Raak je daarvan niet aan de diarree of zo? Of heel de dag op het toilet?
- Komen er echt slakken uit? Slakken zoals ik ze ken (huisje op de rug)?!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:37

Ik haal zelf 1x per half jaar een detox kuur van de drogist, duurt geloof ik 5 dagen, je eet dan tabletten en drinkt een (ontzettend smerig) drankje. Ik kan simpel weg niet zonder vast voedsel, ook in combinatie met mijn ziekte is dat gewoon niet goed. Ik eet er dus gewoon bij, probeer wel iets lichter te eten, en geen patat ofzo, want dat schiet natuurlijk niet op, maar ik eet wel gewoon. dan is het ook best vol te houden, en ik voel me er wel altijd goed bij. Ik denk dat ik volgende week weer begin..

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:50

Liselot11 schreef:
Ik vind dit onderwerp reuze interessant. Het lijkt me echt gezond, zou het graag willen doen. Ik snap eigenlijk sommige dingen niet:

- Je drinkt sap wat je thuisgestuurd krijgt. Er zit een gebruiksaanwijzing enzo bij?
- Je mag daarnaast soms niets eten en soms wel?
- Raak je daarvan niet aan de diarree of zo? Of heel de dag op het toilet?
- Komen er echt slakken uit? Slakken zoals ik ze ken (huisje op de rug)?!

Als je die site had doorgelezen wist je het grootste deel al Knipoog
Het sap kun je op internet bestellen, gebruiksaanwijzing is de site zelf.
Daarnaast mag je niks eten.
Diarree zeker niet, eerder heel moeilijk Clown Bloos Maar daartegen kan je dus die groene poeder mix drinken, dan heb je er geen last van!
Natuurlijk geen echte slakken Clown Zo word t gewoon genoemd.

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:53

Ir111 schreef:
@ Hollybolly: heb je de post van Jacimatho gelezen? Knipoog

Schijnt heel gezond te zijn. Is dat voor het eerst dat je de citroensapkuur gaat doen Jacimatho? Ben benieuwd naar je ervaring. Ik zou bang zijn dat ik er slap en ziek van zou worden.

ja maar niet goed genoeg zie ik. gelukkig maar vond het al zo vreemd Haha!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:11

Sok schreef:
Toevallig net vorige week het C+ Ahornstroop besteld! Haha! Ik ga ook de citroensapkuur doen, al eens eerder gedaan en dat was toch wel uit te houden! Ja

Ik heb net de site globaal doorgelezen en ik vind het ook wel boeiend, ik vraag me alleen af wat de stroop kost ?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:37

Heb voor de mijne geloof ik 29 euro nogiets betaald, dat was 1 liter..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:57

Afbeelding

Ik vind deze erg fijn.. en eet hier gewoon heel licht bij om op de been te blijven Lachen Ga denk ik volgende week maar weer eens een paar dagen bezig Knipoog

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:57

de ahornstroop kun je ook gewoon in de reformzaak krijgen, hoeft niet besteld te worden.
Die van mij was 23 euro voor een liter.

Heb nu de 2e dag er bijna op zitten.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:00

jacimatho schreef:
de ahornstroop kun je ook gewoon in de reformzaak krijgen, hoeft niet besteld te worden.

Bikkeltje!!

Geen geld, 23 euro, beetje citroen erbij en klaar. Ben normaal meer kwijt voor 10 dagen boodschappen! Alleen dat al is een goede reden om es lekker te detoxen! Tong uitsteken

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:48

jacimatho schreef:

He balen! Ik heb mijne net online besteld voor 29,90, en daar kwamen nog verzendkosten overheen! Clown
Dat scheelt nogal wat zeg!

Dapper hoor! Ga zo door! Haha!

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:40

hoe houden jullie het vol?

ik hou een dag niet eten al bijna niet vol :S:S:S

ik heb nog nooit echt gedetoxt maar voel je je daarna ook echt beter na 10 dagen niet eten? heb je dan niet echt mega honger?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:56

efaa schreef:
hoe houden jullie het vol?

ik hou een dag niet eten al bijna niet vol :S:S:S

ik heb nog nooit echt gedetoxt maar voel je je daarna ook echt beter na 10 dagen niet eten? heb je dan niet echt mega honger?

Ik denk dat de eerste 2 a 3 dagen echt het zwaarst zijn.. En dat daarna het hongergevoel minder merkbaar is!

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:19

Ik kan wel tegen het lege gevoel, maar ik word, als ik 'smorgens niet gegeten heb, tegen 14uur al duizelig. Zit er in dat drankje genoeg energie om te zorgen dat dat niet gebeurt? Of is dat wat iedereen bedoelt met 'hongergevoel dat overgaat'?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:25

Kyle schreef:
Ik kan wel tegen het lege gevoel, maar ik word, als ik 'smorgens niet gegeten heb, tegen 14uur al duizelig. Zit er in dat drankje genoeg energie om te zorgen dat dat niet gebeurt? Of is dat wat iedereen bedoelt met 'hongergevoel dat overgaat'?

Kijk dat heb ik dus ook. Ook omdat ik fulltime werk op een stal heb ik altijd een drukke dag voor de boeg, dat kun je volgens mij niet echt combineren.. En heb ook geen zin om te gaan flauwvallen ofzo Tong uitsteken

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:38

maar je gaat toch afschuwelijk veel van dat spul drinken om je hongergevoel weg te krijgen? Bloos dan moet ik minstens 3 liter per dag hebben denk ik Ach gut

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:54

Ik ben op de site aan het rondneuzen en zeker niet onbelangrijk is het volgende(aangezien we hier met vooral dames zitten): "Indien u de anticonceptiepil gebruikt, dient u er rekening mee te houden dat laxeren een onderdeel van de kuur is. De bijsluiter van uw pil benadrukt onbetrouwbaarheid bij overmatig laxeren. U kunt tijdens de kuur eventueel een ander anticonceptiemiddel overwegen."

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:59

Jaime1 schreef:
Ik denk dat de eerste 2 a 3 dagen echt het zwaarst zijn.. En dat daarna het hongergevoel minder merkbaar is!

Ja inderdaad. Daarna valt het reuze mee. Een dag niet eten zonder t prutje trek ik ook écht niet hoor! Haha!

Het vele drinken valt ook mee hoor, ik had eigenlijk niet eens heel erg honger. Lachen

Skitter, je moet inderdaad wel rekening houden met dat je natuurlijk niet veel te verbranden hebt behalve je vetreserves. Dus in combinatie met veel zwaar werk word dat idd wat lastig..

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:08

Sok schreef:
Skitter, je moet inderdaad wel rekening houden met dat je natuurlijk niet veel te verbranden hebt behalve je vetreserves. Dus in combinatie met veel zwaar werk word dat idd wat lastig..

ROFL ROFL ROFL ZAT te verbranden dus (in mijn geval dan)! Haha! Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:12

Maar doen jullie dat ontslakken echt thuis? Ik zat er aan te denken om dat eens te gaan doen in de vakantie, maar om nou zelf een slang ik je * te stoppen Nagelbijten / Gniffelen.. lijkt me toch best eng. Ja die slakken kwamen uit Kelly.. ROFL ik moet er niet aan denken zeg om slakken uit te poepen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:14

Op de eerste pagina staat een link waar je alles kunt lezen: www.citroensapkuur.nl (geloof ik anders moet je zelf ff kijken).

En nee, het is niet de bedoeling dat je een slang in je kont stop... Clown