Altijd verkouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Altijd verkouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:52

Heb je tapijt liggen in je kamer? Poets je genoeg (klinkt even wat naar maar als je allergisch bent aan huisstofmijt kan het daaraan liggen)? Rook je? Dat zijn zaken die kunnen meespelen. Ik zou het aan je arts voorleggen want het lijkt me vreselijk vervelend...

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 19:16

@ poes
Ja we hebben een tapijt in de kamer liggen maar die ligt er hooguit 3 week
Me kamer is brandschoon.. ik het huis word om de dag gestofzogen en gedwijlt
Jep ik rook maar ik rook al meer als een jaar

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:55

Ik ben ook altijd het hele jaar door verkouden. Erg irritant, kan niet zonder zakdoek. Ik hoest gelukkig niet, maar heb wel dagelijks keelpijn. Slaap snachts met mn rooster dicht (dubbel glas, is er ook ingezet omdat dat beter zou zijn voor mij) verwarming een beetje aan, dat net de kou uit de lucht is, overdag luchten, brandschone kamer, rook niet.. keel amandelen zijn er wel uit, neus niet, dat was niet nodig toen.

Ik weet gewoon echt niet meer waar het aan kan liggen en het stomme is, als ik er mee naar de dokter ga, zegt hij dat het door mijn reuma komt. Ik heb een huisarts die het gemakkelijker vind om het op reuma af te schuiven als bijvoorbeeld even een bloedonderzoekje of wat dan ook te doen. Ik ben nu nog moed aan het verzamelen om weer heen te gaan, en toch te proberen of hij eens verder wil kijken. Maar eerlijk is eerlijk, als ik er aan denk zakt de moed al in mijn schoenen..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:58

Ik was altijd verkouden en ik bleek geholpen te zijn met een neusoperatie.. Ga gewoon eens langs je huisarts en laat je desnoods doorverwijzen naar de KNO arts Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:09

Ik zou het tapijt weer weghalen... Hoewel mss eerst eens naar de HA om te horen of die wat weet?
Rokers zijn niet vaker maar wel langer verkouden.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:33

ik ben ook altijd verkouden.. heb meerdere tests gedaan op het ziekenhuis is uit gebleken dat ik gevoelig slijm heb ofzo Haha! haha misschien moet jij ook maar eens van die testen doen..

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:59

Okee ik zal je maar een handje geven, ik ben dus serieus ook altijd verkouden. Maar ik hoop er binnenkort vanaf te zijn, na 15 jaar met een verstopte neus gelopen te hebben was ik het zat. Ik ben met mijn moeder naar de dokter gegaan, die zei dat ik eerst maar een allergietest moest laten doen, nou ik braaf gedaan. Niks, niet allergisch alleen een te hoog hemoglobine gehalte. Nou na een hoop 5-en en 6-en kreeg ik dan eindelijk mijn verwijskaart voor de KNO arts.
Direct de volgende week gegaan bleek dat mijn neus 1 drama was, ontstoken slijmvliezen, mijn neusschelpen waren opgezet en mijn tussenschot stond in een kronkel. Gelijk de volgende dag kon ik al geholpen worden aan mijn neusschelpen. Dit heeft niet geholpen dus ben ik voor het "laatste redmiddel" gegaan een neustussenschotcorrectie. Dit houdt in principe gewoon in dat je neus gebroken word en vast gezet met spalkjes die er een week later uit gaan. Dit is bij mij nu 4 dagen geleden gedaan. Nu heb ik er nog last van maar het kleine beetje lucht wat ik nu heb is al zo'n opluchting.

Als ik jou was zou ik toch maar eens naar een KNO arts gaan, wil je meer weten over mijn ingrepen PB je me maar Lachen.