Okee ik zal je maar een handje geven, ik ben dus serieus ook altijd verkouden. Maar ik hoop er binnenkort vanaf te zijn, na 15 jaar met een verstopte neus gelopen te hebben was ik het zat. Ik ben met mijn moeder naar de dokter gegaan, die zei dat ik eerst maar een allergietest moest laten doen, nou ik braaf gedaan. Niks, niet allergisch alleen een te hoog hemoglobine gehalte. Nou na een hoop 5-en en 6-en kreeg ik dan eindelijk mijn verwijskaart voor de KNO arts.
Direct de volgende week gegaan bleek dat mijn neus 1 drama was, ontstoken slijmvliezen, mijn neusschelpen waren opgezet en mijn tussenschot stond in een kronkel. Gelijk de volgende dag kon ik al geholpen worden aan mijn neusschelpen. Dit heeft niet geholpen dus ben ik voor het "laatste redmiddel" gegaan een neustussenschotcorrectie. Dit houdt in principe gewoon in dat je neus gebroken word en vast gezet met spalkjes die er een week later uit gaan. Dit is bij mij nu 4 dagen geleden gedaan. Nu heb ik er nog last van maar het kleine beetje lucht wat ik nu heb is al zo'n opluchting.
Als ik jou was zou ik toch maar eens naar een KNO arts gaan, wil je meer weten over mijn ingrepen PB je me maar
.